ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.90 56,91   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGIA MARKI KROK PO KROKU CZYLI JAK Z MAREK MAŁYCH ZROBIĆ MARKI WIELKIE


WADAS K.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie I

cena netto: 59.90 Twoja cena  56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie


Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.

Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.

Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.

Podziękowania

Wstęp. Marketing to sztuka wyboru

Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą

O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia
Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje
Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka
Marka, której jeszcze nie ma
Marka, która nie zauważyła, że staje się marką
Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy
Marka, która ma wielką moc
Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie

Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii

Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji?
Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy?
Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny?

Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko

Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej
Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz
Musisz przeprowadzić autodiagnozę

Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej

O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka
Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje
Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku
Brand key
Wiem, wiem, nie ma to jak przykład

Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny

Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie
Kogo zaprosić do przetargu
Tyle dostaniesz, ile włożysz
Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief
Znajdź czas, żeby pogadać

Rozdział 6. Koniec to dopiero początek

Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania
Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie
Jak Cię widzą, tak Cię piszą
Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo
Sztywność versus kreatywność
Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie
Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji

Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki

Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię
Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać?
Bądź na czasie
Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej
Rewolucja czy ewolucja?
Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść
Już naprawdę na koniec

230 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022