ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LOGODYDAKTYKA DROGA ROZWOJU


MAJEWSKA-OPIEŁKA I.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 65.90 Twoja cena  62,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Logodydaktyka

Droga rozwoju


Pierwsze na świecie kompleksowe opracowanie koncepcji logodydaktyki!

Z tej książki dowiesz się, jak wspierać własny rozwój i nadawać mu właściwy kierunek, a także jak wspierać rozwój innych ludzi i organizacji.

Logodydaktyka to autorska koncepcja Iwony Majewskiej-Opiełki, zajmująca się całościowo wspieraniem rozwoju człowieka, a przez to także firm.

To propozycja do ludzi odczuwających potrzebę zmian w życiu, ale także dla tych, którzy po prostu chcą czegoś więcej niż to, co już osiągnęli. Opiera się na właściwie rozumianej skuteczności działania i stałym rozwoju. Posługując się wieloma specjalnie dobranymi zadaniami, ćwiczeniami i szkoleniami, pozwala nadać życiu własny sens (logos) oraz działać na podstawie wizji i misji. Główne metody logodydaktyki to szkolenia, trening osobisty jeden na jeden, coaching, mentoring, konsultacje i indywidualna praca z zadaniami.

Dzięki lekturze dowiesz się m. in. jak:

  • wykorzystać w pełni swój potencjał,

  • rozwijać i zaspokajać własny instynkt samorealizacji,

  • lepiej zarządzać sobą w czasie,

  • wyznaczać indywidualne cele i tworzyć plany ich realizacji,

  • motywować siebie i innych,

  • tworzyć wizję i misję – tak własną, jak i firmy,

  • budować i podtrzymywać w przedsiębiorstwie atmosferę zaufania i otwartości,

  • dotrzeć do nieujawnianych talentów twoich pracowników,

  • budować więź i kulturę w firmie

  • stać się lepszym trenerem.


Iwona Majewska-Opiełka – psycholog, mówca motywacyjny, doradca w zakresie rozwoju osobowości i rozwoju firm, trener liderów. Prekursorka i jedna z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce. Charyzmatyczna, budząca entuzjazm – inspiruje i porywa do działania. Założycielka Akademii Skutecznego Działania Iwony Majewskiej-Opiełki, oferującej unikatowy, oparty na spójnej koncepcji program szkoleń. Jest autorką 16 książek z dziedziny samodoskonalenia, w tym takich, jak: Akademia sukcesu, Umysł lidera, Wychowanie do szczęścia, Sukces firmy, Ku doskonałości, Czas kobiet, Droga do siebie, Siła kobiecości i Trener osobisty, czyli 365 dni z IMO. Za sprawą jej autorskiej koncepcji logodydaktyki dziesiątki firm i tysiące osób udoskonaliło siebie i swoje życie.


Podziękowania

Wstęp. Skąd ta książka?

CZĘŚĆ PIERWSZA

Rozdział I
Inaczej niż motyle. Rozwój osobisty

Rozdział 2
Wstęp do logodydaktyki

Rozdział 3
Psychologiczne wspieranie jednostek i firm
3.1. Psychoterapia i inne formy wsparcia

Rozdział 4
Dydaktyka
4.1. Wzorce interpretacyjne rzeczywistości (paradygmaty)
4.2. Cele nauczania - wsparcie procesu dydaktycznego
4.3. Szkolenie - popularna forma edukacji dorosłych
Rozdział 5
Logodydaktyka
5.1. Dziesięć zasad logodydaktyki

Rozdział 6
Świadomość, podświadomość, rozwój
6.1. Trzy człowiecze obszary zawiadywania i współpracy
6.2. Współpraca z podświadomością w czasie szkolenia
i na co dzień

Rozdział 7
Prawa półkula mózgu

Rozdział 8
Skuteczne działanie w ujęciu logodydaktyki
8.1. Pełnia człowieczeństwa

Rozdział 9
Wizja i misja życia
9.1. Wizja własnego życia
9.2. Misja życiowa, czyli osobiste posłannictwo
9.3. Cele

Rozdział 10
Motywacja - napęd życiowy
10.1. Inspiracja-siostra motywacji
10.2. Motywacja w firmie

Rozdział 11
Charakter - jeden z filarów logodydaktyki
11.1. Dlaczego charakter - 5P
11.2. Poczucie własnej wartości
11.3. Proaktywność i sens życia
11.4. Poczucie spójności wewnętrznej
11.5. Poczucie obfitości
11.6. Pozytywne myślenie

Rozdział 12
Zarządzanie sobą w czasie
12.1. Wyzwania, jakie stawia przed nami życie
12.2. Istota zarządzania sobą w czasie
12.3. Wizja i misja życiowa - podstawa zarządzania sobą w czasie
12.4. Udoskonalony schemat Eisenhowera
12 5. Prowadzenie terminarza
12.6. Udział innych ludzi
12 7. Rozliczenie swojego zachowania pod koniec tygodnia
12.8. Zarządzanie sobą w czasie a charakter

Rozdział 13
Komunikacja
13.1. Komunikacja a logodydaktyka
13.2. Przeszkody w komunikowaniu się
13.3. Uświadomiona skuteczna komunikacja
13.4. Komunikacja a charakter
13.5. Wygrana - wygrana

Rozdział 14
Od logoterapii do logodydaktyki

Rozdział 15
Logodydaktyka w biznesie
15.1. Ludzie - podstawa sukcesu
15.2. Zmiana czasów, zmiana myślenia
15.3. Lider i jego rola w grupie
15.4. Kultura firmy

Rozdział 16
Szukanie, znajdowanie i wzmacnianie talentów

Rozdział 17
Sprzedaż
17.1. Sprzedawca - przewodnik po wartości produktu
17.2. Sprzedaż i charakter
17.3. Wywieranie wpływu na innych
17.4. Szkolenia ze sprzedaży

Rozdział 18
Edukacja do mądrości i wychowanie do szczęścia,
czyli logodydaktyka w szkole
18.1. Edukacja dziś
18.2. Misja i wizja szkoły
18.3. Nauczyciel lider
18.4. 5P ucznia

CZĘŚĆ DRUGA

Rozdział 19
Ja - trener
19.1. Akademia akademii
19.2. Trener - nauczyciel dorosłych osób
19.3. Psychologia i trenerzy
19.4. Trener. Coach. Mentor
19.5. Coaching
19.6. Mentoring

Rozdział 20
Trener-mentor
20.1. Charakterystyka typowego trenera
20.2. Trener-mentor - przygotowanie
20.3. Co to znaczy trener-mentor?
20.4. Charakter trenera
20.5. Poczucie własnej wartości
20.6. Proaktywność
20.7. Poczucie obfitości
20.8. Poczucie spójności wewnętrznej
20.9. Pozytywne myślenie
20.10. Wizja i misja trenera
20.11. Komunikacja trenera
20.12. Warsztat trenera
20.13. O lodołamaczach i innych elementach wprowadzających

Zakończenie

Słownik logodydaktyki

Załącznik 1

Załącznik 2

Bibliografia

Indeks nazwisk


450 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022