|
PODRĘCZNIK STARTUPU BUDOWA WIELKIEJ FIRMY KROK PO KROKU
BLANK ST. DORF B. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 99.90 Twoja cena 94,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Podręcznik startupu
Budowa wielkiej firmy krok po kroku
Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy
pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie
wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika,
studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim
najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ
właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się
rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.
Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części.
Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest,
czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące
do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich.
Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon
modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów.
W części trzeciej znajduje się opis programu testów pozwalających zorientować
się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy.
Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu
postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.
Jak czytać tę książkę? (7)
Wstęp (15)
Z myślą o kim powstała ta książka? (19)
Wprowadzenie (25)
I. POCZĄTEK
Rozdział 1.
Przepis na katastrofę - startup nie jest małą wersją dużej firmy
(37)
Rozdział 2.
Droga do objawienia - model Customer Development (59)
Manifest Customer Development (73)
II. ETAP PIERWSZY - ROZPOZNANIE RYNKU
Rozdział 3.
Wprowadzenie do rozpoznania rynku (99)
Rozdział 4.
Rozpoznanie rynku, faza pierwsza - zdefiniuj hipotezy dotyczące modelu
biznesowego (117)
Rozdział 5.
Rozpoznanie rynku, faza druga - udaj się w teren i przetestuj problem: "Czy
ludzi to interesuje?" (245)
Rozdział 6.
Rozpoznanie rynku, faza trzecia - udaj się w teren i przetestuj rozwiązanie
(287)
Rozdział 7.
Rozpoznanie rynku, faza czwarta - zweryfikuj model biznesowy, a potem wykonaj
zwrot lub kontynuuj prace (323)
III. ETAP DRUGI - WERYFIKACJA RYNKU
Rozdział 8.
Wprowadzenie do weryfikacji rynku (345)
Rozdział 9.
Weryfikacja rynku, faza pierwsza - przygotuj się do sprzedaży (361)
Rozdział 10.
Weryfikacja rynku, faza druga - udaj się w teren i sprzedawaj! (435)
Rozdział 11.
Weryfikacja rynku, faza trzecia - opracuj pozycjonowanie produktu i firmy (499)
Rozdział 12.
Weryfikacja rynku, faza czwarta - najtrudniejsze pytanie: wykonać zwrot czy
kontynuować prace? (517)
Podręcznik właściciela startupu - mapa strony (561)
Dodatek A. Listy kontrolne (565)
Dodatek B. Słowniczek (639)
Dodatek C. Jak zbudować internetowy startup - krótki przegląd (653)
Podziękowania (661)
O autorach (667)
Skorowidz (671)
680 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|