ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.90 38,86   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

Z TALENTEM DO GWIAZD JAK ROBIĆ KARIERĘ W SHOW-BIZNESIE


GRZEGORCZYK A. KOPEĆ T.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 40.90 Twoja cena  38,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Z talentem do gwiazd

Jak robić karierę w show-biznesie


Masz talent? Śpiewem potrafisz wzruszyć nawet kamień? Parodiujesz wszystkich dookoła i wywołujesz przy tym salwy śmiechu? Masz radiowy głos? Telewizyjną prezencję? Innymi słowy - masz zadatki na gwiazdę i chcesz wykorzystać swoją szansę? Świetnie, znasz już swój życiowy cel! Teraz pozostaje Ci podjąć wyzwanie i zacząć działać: ciężką pracą ludzie się bogacą, a sukces przychodzi przy okazji. Albo i nie - pamiętaj bowiem, że utalentowanych ludzi mamy na pęczki, jednak prawdziwą, także finansową karierę robią nieliczni. Fortuna najbardziej sprzyja tym, którzy wiedzą, jak pomóc samym sobie. Zanim więc wyruszysz w drogę ku sławie, dowiedz się, „jak to się robi w show-biznesie”, od ludzi, którzy naprawdę wiedzą JAK.

Autorzy, menedżerowie i współojcowie sukcesu wielu polskich gwiazd, dzielą się z Tobą na kartach tej książki wiedzą i doświadczeniem, jakie zdobyli w trakcie wieloletnich obserwacji rynku muzycznego i artystycznego.

Na początku pomogą Ci odpowiedzieć na pytanie, czy na pewno chcesz wieść życie artysty. Jeśli będziesz na „tak”, podpowiedzą, czy warto korzystać z usług menedżera, czy lepiej samodzielnie dbać o kontrakty. Odkryją przed Tobą tajemnice przemysłu fonograficznego i działalności scenicznej, pokażą, jak właściwie dbać o wizerunek, i wyjaśnią prawne aspekty „bycia artystą”, a więc doradzą w kwestiach zawierania umów, negocjacji finansowych i prawa autorskiego.


Od autorów (5)

Wstęp (9)

 

Rozdział 1. Kariera (11)

 

  • Czy zajmować się rozrywką (11)
  • Czynniki sukcesu artysty (14)
  • Początek kariery (19)
  • Plan kariery (22)
  • Budowanie kariery (25)
  • Kryzys kariery (30)
  • Z menedżerem lub bez (33)

 

Rozdział 2. Menedżer (39)

 

  • Zadania menedżera (39)
  • Kiedy zatrudniać menedżera (43)
  • Kto może być menedżerem (45)
  • Jak nawiązać kontakt z menedżerem (47)
  • Jak wybierać menedżera (52)
  • Jak ustalać warunki współpracy z menedżerem (70)
  • Zespół współpracowników (72)
  • Ocena działalności menedżera (78)
  • Zmiana menedżera (81)
  • Optyka menedżera (82)

 

Rozdział 3. Nagrania (89)

 

  • Fonografia (89)
  • Przemysł fonograficzny (93)
  • Struktura firmy fonograficznej (102)
  • Jak wydać płytę (107)
  • Repertuar (112)
  • Demo (117)
  • Nawiązanie współpracy z firmą fonograficzną (122)
  • Budżet nagraniowy (128)
  • Premiera albumu (130)

 

Rozdział 4. Koncerty (135)

 

  • Estrada (135)
  • Rider techniczny (140)
  • Planowanie trasy koncertowej (142)
  • Przygotowanie trasy koncertowej (148)
  • Road manager (154)
  • Współpraca z promotorem (157)
  • Rozliczanie (162)

 

Rozdział 5. Pieniądze (165)

 

  • Finanse artysty (165)
  • Planowanie finansowe (169)
  • Zarządzanie majątkiem artysty (172)
  • Doradca finansowy (176)

 

Rozdział 6. Wizerunek (179)

 

  • Znaczenie wizerunku (179)
  • Nazwa i pseudonim (185)
  • Kreacja wizerunku (190)
  • Media promocji (192)
  • Sprzedaż wizerunku (200)

 

Rozdział 7. Copyright (211)

 

  • Własność intelektualna (211)
  • Prawa osobiste i majątkowe (215)
  • Prawa autorskie i pokrewne (217)
  • Organizacje zbiorowego zarządzania (219)
  • Publishing (223)
  • Plagiat (235)

 

Rozdział 8. Umowy (243)

 

  • Kontrakt fonograficzny (243)
  • Umowa menedżerska (262)
  • Umowa koncertowa (303)

 

Bibliografia (307)

O autorach (311)


312 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022