ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.90 51,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI KOMERCYJNYMI


FORYŚ I.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 53.90 Twoja cena  51,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi


Książka rozszerza wiedzę zawartą w cieszącym się ogromnym powodzeniem podręczniku "Wprowadzenie do zarządzania nieruchomością".

Mówi o tym jak skutecznie zarządzać nieruchomościami komercyjnymi, czyli przynoszącymi właścicielom dochód - poczynając od przejmowania ich do zarządzania, przez zarządzanie strategiczne, operacyjne i marketingowe, aż do specyficznych procedur i technik zarządzania grupami obiektów należących do korporacji.

Jak większość publikacji w serii również tę książkę adresujemy do dwóch grup odbiorców - właścicieli, administratorów i zarządców nieruchomości, osób przygotowujących się do uzyskania licencji uprawniającej do wykonywania tego zawodu oraz wykładowców i studentów kierunków związanych z inwestowaniem, gospodarowaniem i obrotem nieruchomościami.


Od Redakcji (Marek Bryx)
Wstęp (Iwona Foryś)

1. Rynek nieruchomości komercyjnych (Iwona Foryś)
1.1. Rodzaje nieruchomości komercyjnych
1.2. Otoczenie gospodarcze nieruchomości komercyjnych
1.3. Decyzje inwestycyjne na rynku nieruchomości komercyjnych
1.4. Facility management a property management
1.5. Rola zarządcy nieruchomości komercyjnych

2. Strategiczne zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi (Iwona Foryś)
2.1. Cele i strategie zarządzania
2.2. Specyfika zarządzania nieruchomościami nietypowymi
2.3. Zarządca jako realizator strategii (umowa między właścicielem a zarządcą)
2.4. Strategia menedżera i strategia wyjścia z inwestycji

3. Zarządzanie strategiczne w praktyce (Iwona Foryś, Teresa Konowska)
3.1. Rola zarządcy w kreowaniu wartości nieruchomości
3.2. Etapy przejmowania nieruchomości komercyjnej do zarządzania
3.3. Procedury postępowania i zakres czynności w okresie przejmowania nieruchomości
3.4. Przejmowanie nieruchomości bezpośrednio po zakończeniu procesu inwestycyjnego
3.5. Plan zarządzania nieruchomością komercyjną
3.5.1. Znaczenie i specyfika sporządzania planu zarządzania
3.5.2. Strategia menedżera
3.5.3. Strategia wyjścia z inwestycji

4. Zarządzanie operacyjne - zarządzanie najmem, mediami i usługami (Teresa Konowska)
4.1. Uwagi wstępne
4.2. Aspekty marketingowe w działalności operacyjnej
4.3. Zarządzanie najmem
4.4. Aspekty ekonomiczno-finansowe w działalności operacyjnej
4.5. Bieżące zarządzanie nieruchomością komercyjną
4.6. Zarządzanie mediami
4.6.1. Uwagi wstępne
4.6.2. Zarządzanie energią elektryczną i cieplną
4.6.3. Zarządzanie dostawą wody
4.6.4. Zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi

5. Zarządzanie operacyjne stanem techniczno-użytkowym (Teresa Konowska)
5.1. Zasady określające stan techniczno-użytkowy
5.2. Stan i bezpieczeństwo techniczne
5.3. Stan i bezpieczeństwo pożarowe
5.4. Stan i bezpieczeństwo sanitarne oraz ochrona środowiska
5.5. Efektywność energetyczna i środowiskowa - efektywność użytkowania
5.6. Zakres i wymagania dla fizycznej i technicznej ochrony budynków

6. Zarządzanie nieruchomością handlową (Janusz Gutowski)
6.1. Specyfika lokalizacji obiektów handlowych
6.2. Zarys aspektów ekonomiczno-finansowych w zarządzaniu nieruchomością handlową
6.3. Działania marketingowe i reklamowe w obiektach handlowych
6.4. Aspekty socjologiczne funkcjonowania centrów handlowych

7. Zarządzanie zasobem korporacyjnym (Iwona Foryś, Tadeusz Brach)
7.1. Charakterystyka nieruchomości korporacyjnych
7.2. Procedury zarządzania nieruchomościami korporacyjnymi
7.3. Obieg informacji i system kontroli zasobu korporacyjnego
7.4. Outsourcing zarządzania

Aneks 1
Schemat planu zarządzania nieruchomością biurową dla strategii menedżera (Iwona Foryś)
Aneks 2
Umowa o zarządzanie (Teresa Konowska)
Aneks 3
Szczegółowy zakres zarządzania obiektami (Tadeusz Brach)
Aneks 4
Regulamin organizacyjno-porządkowy (Tadeusz Brach)
Aneks 5
Wykaz aktów prawnych (Teresa Konowska)
Bibliografia


292 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022