Odkryj się
Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z
klientem
(Audiobook) (CD-MP3)
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też
zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni –
ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów
z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem:
konsultingiem i usługami.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje
zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta.
Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania
i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu
swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania
procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć
zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest
na sprzedaż[konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy,
pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby „spędzić więcej
czasu z rodziną” mina mi trochę zrzedła, ale nie za bardzo. Spędzanie czasu
z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście
nie trwało długo…
~ fragment książki
Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika
z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający.
W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że
usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych
profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami
nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność
klienta.
Jak zwykle Lencioni proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki
przezwyciężyć.
Czas: 5h 10 min, CD-MP3