|
STRATEG BĄDŹ TAKIM LIDEREM JAKIEGO POTRZEBUJE TWOJA FIRMA
MONTGOMERY C.A. - AUDIOBOOK CD-MP3 wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 43.80 Twoja cena 41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Strateg
Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma
(Audiobook) (CD-MP3)
Książka Strateg, oparta na
kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i
okrzykniętym mianem „legendarnego”, oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia
na najistotniejszą rolę przywódcy.
„Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie
Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom
firm i zarządzającym najwyższego szczebla, uczestniczącym w jej cieszącym się
ogromnym uznaniem kursie dla kadry kierowniczej. Nie jest to pytanie, którego się
spodziewają lub nad którym głębiej zastanawialiby się w pierwszym dniu szkolenia.
Jednak, gdy kurs dobiega już końca, nie potrafią sobie wyobrazić, jak mogliby
prowadzić swoje firmy do sukcesu, nie będąc strategami i nie pełniąc tej roli w swoim
codziennym życiu.
Przez kolejne tygodnie i miesiące Montgomery poddaje
próbie tych cieszących się już pewnymi osiągnięciami menedżerów. Wykorzystując
dyskusje przypadków, rozmowy po godzinach i własne dylematy strategiczne uczestników,
wyjaśnia, czym jest strategia, dlaczego jest ważna i co to znaczy być przywódcą.
Równocześnie przygotowuje ich na zmierzenie się z najistotniejszym pytaniem, jakie
stawia sobie każdy lider w biznesie: Czy ta firma jest naprawdę ważna? Pokazuje w ten
sposób, że strategia nie jest jedynie narzędziem do prześcigania konkurencji,
ale jest najpotężniejszym orężem do kształtowania samej firmy, jakie posiada
przywódca.
Książka Strateg dotyczy
wszystkich przywódców w biznesie – nieważne, czy prowadzą globalne
przedsiębiorstwa, czy małe firmy. Montgomery dzieli się swoimi bezcennymi
spostrzeżeniami i przemyśleniami ze wszystkimi tymi uprzywilejowanymi członkami kadry
kierowniczej. Wydobywając istotę doświadczeń, spostrzeżeń i przemyśleń zebranych w
sali wykładowej, Montgomery pomaga przywódcom w rozwijaniu ich umiejętności i
wrażliwości potrzebnej, by sami stali się strategami. To trudna rola, ale wydaje się,
że nie ma chyba ról, które byłyby ważniejsze dla lidera.
Cynthia A. Montgomery nosi tytuł Timken Professor of Business
Administration i do niedawna była szefem Strategy Unit w Harvard Business School, gdzie
naucza od dwudziestu lat. Przez sześć ostatnich lat prowadziła zajęcia poświęcone
strategii na cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry zarządzającej dla
właścicieli zarządzających swoimi firmami, w którym uczestniczyli przywódcy
biznesowi ze średnich form z całego świata. Została wyróżniona przez Greenhill
Award, przyznaną za wyjątkowy wkład w główny kurs strategii w programie MBA w Harvard
Business School. Jest jednym z najlepiej sprzedających się autorów Harvard Business
Review, a jej prace były publikowane w Financial Times, American Economic Review, Rand
Journal of Economics, Strategic Management Journal, Management Science i innych
czasopismach. Była członkiem rad dyrektorów w dwóch firmach z listy Fortune 500 oraz
wielu funduszach powierniczych zarządzanych przez BlackRock, Inc.
Czas trwania: 6 godz. 45 min. 25 sek., CD-MP3
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|