ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING POLITYCZNY W POSZUKIWANIU STRATEGII WYBORCZEGO SUKCESU


JEZIŃSKI M. RED.

wydawnictwo: DUET , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 41.80 Twoja cena  39,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing polityczny

w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu


Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki.

Recenzowana książka jest też „żywym” dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych.

Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. […]

Fragment recencji prof. dr hab. Andrzeja Antoszewskiego


Od redaktora

Marek Jeziński: Marketing w politycznym zwierciadle

Dariusz Skrzypiński: Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa

Mariusz Kolczyński: Marketing polityczny w kampaniach wyborczych

Marzena Cichosz: Wizerunek lidera politycznego

Agnieszka Kasińska-Metryka: Reklama polityczna

Wojciech Cwalina: Polityczna reklama negatywna

Konstanty Dombrowicz, jr.: Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego?

Tomasz Brzeziński i Bartłomiej Michalak: Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce

Marcin Lisiecki: Miejsce retoryki we współczesnej polityce

Katarzyna Giereło: Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów

Jacek Sroka: Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE

Tomasz Chmielewski i Krzysztof Malinowski: Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców

Magdalena Nowak-Paralusz: Kobiety w polityce

Maciej Kanabaj: Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku

Katarzyna Kasowska-Pedrycz: Platforma Obywatelska - nowa jakość w polityce?

Oskar Lewandowski: Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku

Piotr Sula: Ewolucja wizerunku Polskiego Stronnictwa Ludowego

Agnieszka Kwiatek: Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?

Rafał Miernik: Liga Polskich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej

Bibliografia

Aneks


482 stron, Format: 15.0x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022