Komunikowanie polityczne podmioty wartości kanały przekazu
Studia, szkice, komunikaty naukowe
Niestabilność podmiotów życia politycznego w Polsce skłania do bliższego
przyjrzenia się okolicznościom tworzenia się relacji między nimi.
Szczólnej fluktuacji polegają partie polityczne, których żywot niekiedy nie
przekracza czasu trwania kadencji parlamentu.
Jedynie nieliczne organizmy partyjne zachowały trwałość struktur organizacyjnych,
zdolność oddziaływania na otoczenie, umiejętność kontaktowania się z własnym
aktywem partyjnym (komunikacja wewnętrzna) oraz otoczeniem (komunikacja zewnętrzna).
WPROWADZENIE
Część I. PODMIOTOWOŚĆ KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO
Ewa Maj
ZJAWISKO BRANDINGU W PROCESIE KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO: MARKA PARTII POLITYCZNEJ
W POLSCE
Agnieszka Strykowska
WYBRANE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO UNII WOLNOŚCI NA PRZYKŁADZIE KAMPANII
WYBORCZEJ W 1997 ROKU
Dominik Szczepański
KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE UNII WOLNOŚCI NA PRZYKŁADZIE KAMPANII PARLAMENTARNEJ
2001 ROKU
Ewelina Podgajna
REKLAMA POLITYCZNA W KAMPANII WYBORCZEJ POLSKIEGO STRONNICTWA LUDOWEGO W WYBORACH
PARLAMENTARNYCH W 2011 ROKU
Część II. WARTOŚCI W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM
Marta Mazurek
STANISŁAW WOJCIECHOWSKI (1869-1953) JAKO KREATOR WARTOŚCI SPÓŁDZIELCZYCH
Anna Szwed
WARTOŚCI NARODOWE W PERIODYKU "OPOKA W KRAJU"
Katarzyna Zawadzka
(NIE)POPRAWNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM - ZARYS PROBLEMU
Część III. PRASA W PROCESIE KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO
Małgorzata Dajnowicz
PROPAGANDA POLITYCZNA NA ŁAMACH WYBRANEJ PRASY PROWINCJONALNEJ. PRZYCZYNEK DO
BADAŃ NAD KOMUNIKACJA POLITYCZNA W PIERWSZEJ POŁOWIE XX WIEKU
Mirosława Bednarzak-Libera
APARAT PROPAGANDOWY STRONNICTW LUDOWYCH w GALICJI (1893-1918)
Marcin Wichmanowski
GAZETA "PIAST" w PROCESIE KOMUNIKACJI POLITYCZNEJ
Marta Chechłowska-Lipińska
ROLA "GAZETY POLSKIEJ" W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM OBOZU RZĄDZĄCEGO
(1929-1939)
Kamil Mazurek
APOLITYCZNY I BEZPARTYJNY... - KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE "TYGODNIKA
POWSZECHNEGO" W OKRESIE POLSKIEJ RZECZPOSPOLITEJ LUDOWEJ
Łukasz Jędrzejski
KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE POLSKIEJ ZJEDNOCZONEJ PARTII ROBOTNICZEJ W CZASIE
OBCHODÓW MILENIJNYCH NA ŁAMACH "TRYBUNY LUDU" I "NOWYCH DRÓG"
(KOMUNIKAT Z BADAŃ)
202 stron, Format: 15.5x22.0cm, oprawa miękka