ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.90 34,11   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE PODMIOTY WARTOŚCI KANAŁY PRZEKAZU STUDIA


MAJ E.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 35.90 Twoja cena  34,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikowanie polityczne podmioty wartości kanały przekazu

Studia, szkice, komunikaty naukowe


Niestabilność podmiotów życia politycznego w Polsce skłania do bliższego przyjrzenia się okolicznościom tworzenia się relacji między nimi.

Szczólnej fluktuacji polegają partie polityczne, których żywot niekiedy nie przekracza czasu trwania kadencji parlamentu.

Jedynie nieliczne organizmy partyjne zachowały trwałość struktur organizacyjnych, zdolność oddziaływania na otoczenie, umiejętność kontaktowania się z własnym aktywem partyjnym (komunikacja wewnętrzna) oraz otoczeniem (komunikacja zewnętrzna).


WPROWADZENIE

Część I. PODMIOTOWOŚĆ KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO

Ewa Maj
ZJAWISKO BRANDINGU W PROCESIE KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO: MARKA PARTII POLITYCZNEJ W POLSCE
Agnieszka Strykowska
WYBRANE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO UNII WOLNOŚCI NA PRZYKŁADZIE KAMPANII WYBORCZEJ W 1997 ROKU
Dominik Szczepański
KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE UNII WOLNOŚCI NA PRZYKŁADZIE KAMPANII PARLAMENTARNEJ 2001 ROKU
Ewelina Podgajna
REKLAMA POLITYCZNA W KAMPANII WYBORCZEJ POLSKIEGO STRONNICTWA LUDOWEGO W WYBORACH PARLAMENTARNYCH W 2011 ROKU

Część II. WARTOŚCI W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM

Marta Mazurek
STANISŁAW WOJCIECHOWSKI (1869-1953) JAKO KREATOR WARTOŚCI SPÓŁDZIELCZYCH
Anna Szwed
WARTOŚCI NARODOWE W PERIODYKU "OPOKA W KRAJU"
Katarzyna Zawadzka
(NIE)POPRAWNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM - ZARYS PROBLEMU

Część III. PRASA W PROCESIE KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO

Małgorzata Dajnowicz
PROPAGANDA POLITYCZNA NA ŁAMACH WYBRANEJ PRASY PROWINCJONALNEJ. PRZYCZYNEK DO BADAŃ NAD KOMUNIKACJA POLITYCZNA W PIERWSZEJ POŁOWIE XX WIEKU
Mirosława Bednarzak-Libera
APARAT PROPAGANDOWY STRONNICTW LUDOWYCH w GALICJI (1893-1918)
Marcin Wichmanowski
GAZETA "PIAST" w PROCESIE KOMUNIKACJI POLITYCZNEJ
Marta Chechłowska-Lipińska
ROLA "GAZETY POLSKIEJ" W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM OBOZU RZĄDZĄCEGO (1929-1939)
Kamil Mazurek
APOLITYCZNY I BEZPARTYJNY... - KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE "TYGODNIKA POWSZECHNEGO" W OKRESIE POLSKIEJ RZECZPOSPOLITEJ LUDOWEJ
Łukasz Jędrzejski
KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE POLSKIEJ ZJEDNOCZONEJ PARTII ROBOTNICZEJ W CZASIE OBCHODÓW MILENIJNYCH NA ŁAMACH "TRYBUNY LUDU" I "NOWYCH DRÓG" (KOMUNIKAT Z BADAŃ)


202 stron, Format: 15.5x22.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022