|

MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE CZĘŚĆ 1. wydawnictwo: IVG , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 74.10 Twoja cena 70,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Część 1
Prezentujemy Państwu nową monografię naukową pod tytułem "Międzynarodowe
stosunki gospodarcze".
Książka prezentuje wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, stanowi prezentację
badań, analiz, strategii oraz diagnoz poświeconych problematyce wybranych aspektów z
Nauk Ekonomii i Zarządzania.
Mgr Magdalena Drouet
I. Wzmocnienie kapitału ludzkiego poprzez aktywny udział kobiet arabskich w
życiu publicznym
Wstęp
1.1 Kobiety w arabskiej Wiośnie ludów
1.2 Rola i pozycja kobiet arabskich w społeczeństwie i rodzinie
1.3 Przemoc wobec kobiet
1.4 Udział z życiu politycznym
1.5 Konsekwencje dla gospodarki
Bibliografia
Mgr Tomasz Torłop
II. Potencjał gospodarczy sektora rolnego na Ukrainie i ukraińskich spółek z
branży rolno-spożywczej notowanych na GPW w Warszawie
Wprowadzenie
2.1 Potencjał gospodarczy Ukrainy
2.2 Potencjał gospodarczy rolnictwa Ukrainy
2.3 Pozycja rolnictwa Ukrainy na świecie
2.4 Spółki z sektora rolno-spożywczego notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w
Warszawie
Podsumowanie
Streszczenie
The economic potential of the agricultural sector in Ukraine and Ukrainian companies in
the food sector listed on the Warsaw Stock Exchange
Bibliografia
Dr Anna Wróbel
III. Ewolucja pozycji Chin w handlu światowym
Wprowadzenie
3.1 Handel towarami
3.2 Handel usługami
Podsumowanie
Aneks statystyczny
Bibliografia
Dr Wojciech Leoński
IV. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej- wybrane
aspekty
Wprowadzenie
4.1 Pojęcie MSP
4.2 Znaczenie MSP w gospodarce
4.3 Bariery w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
Podsumowanie
Small and medium- sized enterprises in market economy. Selected aspects
Bibliografia
Mgr Ewelina Trubisz
V. Kulturowe bariery rozwoju przedsiębiorczości w Japonii
Wprowadzenie
5.1 Przedsiębiorczość i jej bariery- ujęcie teoretyczne
5.2 Tradycja konfucjańska oraz system normy i wartości w Japonii
5.3 Wartości rodzinne, kolektywizm i status społeczny
5.4 Kultura wstydu i utraty twarzy
5.5 Edukacja oraz pozycja przedsiębiorcy w społeczeństwie
Podsumowanie
Streszczenie
Cultural barriers to the development of entrepreneurship in Japan
Bibliografia
Dr Agnieszka Głodowska
VI. Konkurencyjność Polski w świetle kryteriów Unii Europejskiej
Wprowadzenie
6.1 Strategie konkurencyjności
6.2 Konkurencyjność Polski na tle pozostałych państw Unii Europejskiej
Podsumowanie
Bibliografia
Wykaz Bibliografii
Wykaz Tabel
Wykaz Rysunków
Wykaz Wykresów
104 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|