ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYBRANE ASPEKTY ANALIZ I STRATEGII PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH


WE WSPÓŁCZESNYCH CZASACH

wydawnictwo: IVG , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 74.40 Twoja cena  70,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wybrane aspekty analiz i strategii podmiotów gospodarczych we współczesnych czasach


Prezentujemy Państwu nową książkę naukową pod tytułem "Wybrane aspekty analiz i strategii podmiotów gospodarczych we współczesnych czasach".

Książka prezentuje wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, stanowi prezentację badań, analiz, strategii oraz diagnoz poświeconych problematyce wybranych aspektów z Nauk Zarządzania i Organizacji podmiotami gospodarczymi we współczesnych czasach.


Przedmowa

Spis treści

Wykaz Bibliografii

Wykaz Tabel

Wykaz Rysunków

Dr Arkadiusz Malkowski Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Dr Agnieszka Malkowska Uniwersytet Szczeciński w Szczecinie
I. Wieloletnia prognoza finansowa jako element budowania konkurencyjności powiatu goleniowskiego- wyniki badań
Wprowadzenie
1.1 Cel i metoda badań
1.2 Wieloletnia Prognoza Finansowa
1.3 Wieloletnia Prognoza Finansowa w Powiecie Goleniowskim
1.4 Wyniki i dyskusja
Podsumowanie
The many years‘ financial prognosis as element of building the competitiveness
of the goleniowski district - the results of investigations
Bibliografia

Dr Małgorzata Niklewicz - Pijaczyńska Uniwersytet Wrocławski
II. Monopol a wyłączność patentowa. Wybrane aspekty ekonomiczne i prawne
Wprowadzenie
2.1 Monopol w ujęciu ekonomicznym
2.2 Monopol w ujęciu prawnym- monopol patentowy
Podsumowanie
Bibliografia

Mgr Paulina Szulc Uniwersytet Gdański
III. Rozwój klastrów w Polsce
Wstęp
3.1 Pojęcie i istota klastra
3.2 Korzyści funkcjonowania klastrów
3.3 Klastry w Polsce
3.4 Polityka klastrowa
Podsumowanie
Cluster Development in Poland
Bibliografia

Mgr Agnieszka Rak Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
IV. Social media - znaczenie w biznesie
Streszczenie
Wprowadzenie
4.1 Konsument w social media
4.2 Marka w social media
4.3 Obcowanie konsumentów z marką
4.4 Tworzenie więzi konsument- marka online
Podsumowanie
Social media- signification in business
Bibliografia

Mgr Wojciech Wojaczek
V. Wpływ czynników poznawczych oraz innowacyjności na poziom intencji przedsiębiorczych pracowników organizacji
Wprowadzenie
5.1 Przegląd literatury oraz opis modelu badawczego
5.2 Opis metody badawczej oraz statystyczna weryfikacja modelu
5.3 Interpretacja wyników badań
Podsumowanie
Bibliografia

Dr Elżbieta Twardowska Uniwersytet Łódzki
VI. Wpływ środków unijnych na rozwój mieszkalnictwa w Polsce
Streszczenie
Wprowadzenie
6.1 Uwarunkowania prawne
6.2 Stan mieszkalnictwa w Polsce
6.3 Udział środków unijnych w rozwoju mieszkalnictwa w Polsce w latach 2007-2013
6.4 Wsparcie unijne w nowej perspektywie na lata 2014-2020
6.5 Działania rozwojowe podejmowane na szczeblu samorządowym
6.6 Działania w zakresie rozwoju mieszkalnictwa w województwie łódzkim
Podsumowanie
Bibliografia

Mgr Tomasz Buchwald Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Mgr inż. Katarzyna Iwaniuk Akademia Górniczo-Hutnicza imienia Stanisława Staszica w Krakowie
VII. Charakterystyka Oceny Cyklu Życia, opis i ocena oprogramowania wspomagającego na przykładzie programu SimaPro
Streszczenie
Wstęp
7.1 Charakterystyka Oceny Cyklu Życia (LCA)
7.2 Charakterystyka oprogramowania SimaPro
7.3 Ocena oprogramowania i przykłady zastosowania
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Spis Rysunków

Mgr Tomasz Buchwald Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
VIII. Logistyka w strategiach konkurencyjnych firm
Wstęp
8.1 Strategie firm a strategie logistyczne
8.2 Decyzje logistyczne
Zakończenie
Bibliografia


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022