ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

IPHONE PROGRAMOWANIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH + CD


NIEDZIN P.

wydawnictwo: POLIGRAF , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 43.90 Twoja cena  41,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

iPhone Programowanie dla początkujących + CD


Niniejsza książka powstała z myślą o wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw pisania aplikacji dla urządzenia mobilnego jakim jest iPhone.

Aby wyjaśnić czytelnikowi tajniki programowania obiektowego oraz zalety języka Objective-C, autorzy przedstawiają w książce bardzo szczegółowo opisane przykłady praktyczne, które zostały zgrabnie powiązane z łatwo przyswajalną wiedzą teoretyczną.
Jeśli interesujesz się rynkiem aplikacji mobilnych to zapewne wiesz, że programistów znających tajniki środowiska iOS SDK mamy w naszym pięknym kraju niewielu. Nic w tym dziwnego, skoro większość publikacji dotyczących tworzenia programów dla iPhone'a, pisana jest w języku angielskim. Książka, którą trzymasz w dłoniach pozwoli Ci, drogi czytelniku, zaoszczędzić mnóstwo czasu, jaki musiałbyś spędzić na wertowaniu obcojęzycznych tekstów.

Bariery językowe to jednak nie jedyna przeszkoda w zdobyciu wiedzy potrzebnej do pisania aplikacji mobilnych dla systemu iOS. Nawet doświadczeni programiści, próbujący przedrzeć się przez gąszcz informacji, często napotykają na swojej drodze masę problemów biorących się choćby z nietypowej (np. w porównaniu z C++) składni języka Objective-C.

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania oraz zdobędziesz potrzebne informacje, dzięki którym nauczysz się samodzielnie programować iPhone'a.


Oto niektóre z zagadnień omówionych w niniejszej publikacji:

Środowisko pracy: Xcode, Interface Builder, iOS Symulator, Instruments
Podstawy programowania obiektowego w języku Objective-C
zmienne, metody, instrukcje warunkowe, pętle, klasy, obiekty...
Zagadnienia dotyczące: wzorca projektowego MVC, protokołów, delegacji
Szablony aplikacji plus szczegółowe opisy wbudowanych metod
Rozwiązywanie problemów czyli Debugowanie
Tworzenie i obsługa tabel
Różne widoki w jednej aplikacji oraz przekazywanie danych pomiędzy widokami (wzorzec singleton)
Zapisywanie danych
Obsługa wbudowanych kontrolek
Projekt prostej Gry:
Animacje
Dźwięki
Wykrywanie i obsługa dotyku
Detekcja kolizji obiektów
Praca z tablicami i słownikami danych


448 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka + CD ROM

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022