|
IPHONE PROGRAMOWANIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH + CD
NIEDZIN P. wydawnictwo: POLIGRAF , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 43.90 Twoja cena 41,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka iPhone Programowanie dla początkujących + CD
Niniejsza książka powstała z myślą o wszystkich, którzy chcą nauczyć się
podstaw pisania aplikacji dla urządzenia mobilnego jakim jest iPhone.
Aby wyjaśnić czytelnikowi tajniki programowania obiektowego oraz zalety języka
Objective-C, autorzy przedstawiają w książce bardzo szczegółowo opisane przykłady
praktyczne, które zostały zgrabnie powiązane z łatwo przyswajalną wiedzą
teoretyczną.
Jeśli interesujesz się rynkiem aplikacji mobilnych to zapewne wiesz, że programistów
znających tajniki środowiska iOS SDK mamy w naszym pięknym kraju niewielu. Nic w tym
dziwnego, skoro większość publikacji dotyczących tworzenia programów dla iPhone'a,
pisana jest w języku angielskim. Książka, którą trzymasz w dłoniach pozwoli Ci,
drogi czytelniku, zaoszczędzić mnóstwo czasu, jaki musiałbyś spędzić na wertowaniu
obcojęzycznych tekstów.
Bariery językowe to jednak nie jedyna przeszkoda w zdobyciu wiedzy potrzebnej do
pisania aplikacji mobilnych dla systemu iOS. Nawet doświadczeni programiści, próbujący
przedrzeć się przez gąszcz informacji, często napotykają na swojej drodze masę
problemów biorących się choćby z nietypowej (np. w porównaniu z C++) składni języka
Objective-C.
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania oraz zdobędziesz
potrzebne informacje, dzięki którym nauczysz się samodzielnie programować iPhone'a.
Oto niektóre z zagadnień omówionych w niniejszej publikacji:
Środowisko pracy: Xcode, Interface Builder, iOS Symulator, Instruments
Podstawy programowania obiektowego w języku Objective-C
zmienne, metody, instrukcje warunkowe, pętle, klasy, obiekty...
Zagadnienia dotyczące: wzorca projektowego MVC, protokołów, delegacji
Szablony aplikacji plus szczegółowe opisy wbudowanych metod
Rozwiązywanie problemów czyli Debugowanie
Tworzenie i obsługa tabel
Różne widoki w jednej aplikacji oraz przekazywanie danych pomiędzy widokami (wzorzec
singleton)
Zapisywanie danych
Obsługa wbudowanych kontrolek
Projekt prostej Gry:
Animacje
Dźwięki
Wykrywanie i obsługa dotyku
Detekcja kolizji obiektów
Praca z tablicami i słownikami danych
448 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka + CD ROM
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|