ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.90 34,11   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING WIELKICH MOŻLIWOŚCI JAK SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ


URBAN G.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 35.90 Twoja cena  34,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing wielkich możliwości

Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym


Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.

Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.

Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.


Grzegorz Urban – Ekspert ds. projektów generowania popytu oraz zarządzania przychodami. W PwC odpowiedzialny za obszar sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie z wielu branż, firm różnej wielkości oraz rynków B2B i B2C w tym, jako szef marketingu i zarządzania przychodami w UPS Polska. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu na ryku B2C w T-Mobile. Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl.


Wstęp (7)

 

  • Czym są projekty generowania popytu za pomocą automatyzacji marketingu? (8)
  • Zmiana zachowania konsumentów (11)
  • Zwrot z inwestycji ROI jako podstawowy wskaźnik działań marketingowych (15)

 

1. Sojusz sprzedaży i marketingu (19)

 

  • Wspólny plan biznesowy (20)
  • Wspólny lejek sprzedażowy (21)
  • Wspólne definicje leadów na poszczególnych etapach (24)
  • Wspólny cel kampanii (26)
  • Podział odpowiedzialności za sprzedażowo zakwalifikowane leady (29)
  • Uzgodniony standard jakości danych (30)
  • Wspólne miary (31)
  • Podsumowanie (31)

 

2. Profile idealnego klienta (33)

 

  • Tworzenie profilu idealnego klienta (37)

 

3. Mierzenie efektywności działań marketingowych (45)

 

  • Metoda pierwszego lub ostatniego kontaktu (47)
  • Metoda szacowania wartości poszczególnych punktów styku (51)
  • Metoda pierwszego lub ostatniego kontaktu z szacowaniem wartości sprzedaży (53)
  • Wartość klienta w czasie (customer lifetime value, CLV) (55)
  • Metoda grupy kontrolnej (57)
  • Metoda marketing mix modeling (MMM) (58)

 

4. Planowanie kampanii generowania popytu (61)

 

  • Założenia do planowania kampanii (64)
  • Konstrukcja uzasadnienia biznesowego realizacji programów generowania popytu (70)

 

5. Kwalifikacja leadów (lead scoring) (75)

 

  • Definicja i zastosowanie kwalifikacji leadów (75)
  • Kwalifikacja negatywna (87)
  • Przygotowanie modelu kwalifikacji (89)
    • Model kwalifikacji ze względu na cechy demograficzne (89)
    • Model kwalifikacji ze względu na cechy behawioralne (91)
  • Budowanie macierzy punktowej (92)
  • Zaawansowane sposoby kwalifikacji leadów (95)
    • Kwalifikacja ze względu na produkt (95)
    • Kwalifikacja ze względu na firmę (97)
    • Zaawansowana kwalifikacja negatywna (97)
    • Analizy predykcyjne (97)
  • Najczęściej popełniane błędy podczas kwalifikacji leadów (98)
    • Wykorzystanie zewnętrznych danych i progresywne profilowanie (100)

 

6. Pielęgnacja leadów (lead nurturing) (107)

 

  • Podstawy pielęgnacji leadów (109)
  • Układanie ścieżek pielęgnacji leadów (112)
  • Harmonogram programu pielęgnowania leadów (117)
    • Studium przypadku: firma McAfee (117)
  • Uzyskanie zgody na komunikację (123)
  • Przyśpieszanie kampanii pielęgnacji leadów (124)
  • Przekazanie leada do sprzedaży (125)
  • Lead recycling (125)

 

7. Inbound marketing (127)

 

  • Planowanie działań inbound marketingu (129)
  • Narzędzia inbound marketingu (129)
    • Blog firmowy sercem inbound marketingu (129)
    • Tworzenie posta na blogu firmowym (131)
    • Infografika (132)
    • Prezentacje PowerPointa (133)
    • Wideo (134)
    • Własny artykuł (135)
    • Obcy artykuł (136)
    • Post na własnym blogu (137)
    • Forum branżowe i post na forum (137)
    • E-book (137)
    • Studia przypadków (138)
    • Webinar (139)
    • Wirtualne targi/konferencje (140)

 

8. Automatyzacja marketingu (143)

 

  • Technologia (145)
  • Pozyskanie danych klientów (146)
  • Integracja usług w systemie automatyzacji marketingu (148)
  • Funkcjonalność narzędzi e-mail marketingu w systemie automatyzacji marketingu (152)
  • Segmentacja klientów (156)
  • Reguły automatyzacyjne i proces obiegu leadów (158)
  • Wybór systemu automatyzacji marketingu (162)

 

Podsumowanie (167)


168 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022