|
DYDAKTYKA FINANSÓW W SZKOŁACH WYŻSZYCH
GOSPODAROWICZ A. NOSOWSKI A. wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 37.60 Twoja cena 35,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dydaktyka finansów w szkołach wyższych
Wstęp
Małgorzata Porada-Rochoń, Magdalena Zioło
Efekty kształcenia w dydaktyce finansów szkół wyższych
Bożena Ciupek
Projektowanie programu studiów na kierunku Finanse i rachunkowość wobec zmian
uniwersyteckiego modelu kształcenia - wybrane problemy
Anna Białek-Jaworska
Nauka rachunkowości w praktyce przy wykorzystaniu międzynarodowej platformy
FASTER
Iwona Dorota Czechowska
Doradca finansowy - charakterystyka profesji
Justyna Zabawa
Efekty kształcenia - świadomość i oczekiwania studentów
Blanka Tundys, Magdalena Zioło
Wykorzystanie metod aktywnych w nauczaniu finansów w szkołach wyższych
Adam Nosowski
Kreowanie marki przedmiotu dydaktycznego
Jerzy Węcławski
"Trzecia misja" uczelni - współpraca z praktyką gospodarczą w
zakresie kształcenia
Dariusz Garczyński
System szkolnictwa wyższego w Belgii na przykładzie KU Leuven
Alicja Dziuba-Burczyk, Artur Budzowski, Dariusz Fatuła, Tadeusz Grabiński
Propozycje ewidencji powiązań efektów kształcenia w ramach Krajowych Ram
Kwalifikacji
Bogusław Półtorak, Malwina Wrotniak
Finansowanie nieruchomości w dydaktyce finansów
Bożena Ryszawska
Wdrażanie podejścia zorientowanego na efekty kształcenia - doświadczenia
Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - kierunek Finanse i rachunkowość
126 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|