ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.90 66,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KSZTAŁTOWANIE ELASTYCZNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW INTERNETOWYCH


MOROZ M.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 69.90 Twoja cena  66,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kształtowanie elastyczności przedsiębiorstw internetowych


Współczesne firmy, zarówno tradycyjne, jak i te, które w różnym stopniu uzależniają swoją działalność od Internetu, swoje sukcesy zawdzięczają elastyczności.

W niniejszej monografii  dogłębnie zanalizowano  wieloaspektową naturę elastyczności oraz  wytypowano i omówiono współzależność składowych   (elastyczności cząstkowych).

Gruntowne studia literatury przedmiotu oraz analiza 16 studiów przypadków pozwoliły Autorowi na prezentację własnej  koncepcji kształtowania elastyczności przedsiębiorstwa ze wskazaniem możliwości w sferze decyzji operacyjnych i strategicznych przedsiębiorstwa.


Wstęp

1. Elastyczność przedsiębiorstwa - istota, typologia i uwarunkowania
1.1. Polimorficzna natura elastyczności przedsiębiorstwa
1.1.1. Istota elastyczności przedsiębiorstwa
1.1.2. Teoretyczne podstawy ujmowania elastyczności przedsiębiorstwa w nauce o zarządzaniu
1.1.3. Wyniki dotychczasowych badań empirycznych dotyczących elastyczności przedsiębiorstwa
1.2. Systematyka cząstkowych elastyczności przedsiębiorstwa
1.3. Uwarunkowania kształtowania elastyczności przedsiębiorstwa
1.4. Autorska koncepcja elastyczności przedsiębiorstwa

2. Istota i specyfika przedsiębiorstw internetowych
2.1. Biznes elektroniczny - pojęcie, cechy i podstawy teoretyczne
2.2. Wyróżniki przedsiębiorstwa internetowego
2.3. Imperatyw elastyczności przedsiębiorstw internetowych
2.4. Stan obecny i perspektywy rozwoju biznesu elektronicznego w Polsce

3. Elastyczności przedsiębiorstw internetowych w świetle badań empirycznych
3.1. Metodyka badań empirycznych
3.1.1. Problem badawczy
3.1.2. Cele i pytania badawcze
3.1.3. Paradygmat badawczy
3.1.4. Metodyka teorii ugruntowanej jako przyjęta procedura badawcza
3.1.5. Metody i techniki badawcze
3.1.6. Wybór przypadków i ich liczba
3.1.7. Proces przeprowadzania badań
3.1.8. Charakterystyka badanych podmiotów
3.2. Analiza studiów przypadków
3.2.1. Inwestycje.pl
3.2.2. Nfinity.pl
3.2.3. Ubezpieczeniaonline.pl

4. Analiza i ocena wyników badań elastyczności przedsiębiorstw internetowych - w kierunku teorii ugruntowanej
4.1. Porównanie percepcji, przejawów, uwarunkowań i oceny poziomu elastyczności w przekroju analizowanych przedsiębiorstw internetowych
4.2. Porównanie percepcji, przejawów, uwarunkowań i oceny poziomu elastyczności przedsiębiorstw tradycyjnych i internetowych
4.3. Tezy (uogólnienia analityczne) wynikające z przeprowadzonych badań
4.4. Zarys metodyki kreowania elastyczności przedsiębiorstwa internetowego

Zakończenie

Załączniki: analiza studiów przypadków
1. Agencjarozwodowa.pl
2. Vipturystyka.pl
3. Playarena.pl
4. SeSp
5. TeMo
6. Sfera-finansow.pl
7. Mediapremium.pl
8. Morekart.pl
9. Sendingo.pl
10. Suncapital.pl
11. Fine-art.com.pl
12. Surgepolonia.pl
13. Ensejo.pl

Literatura

Spis rysunków

Spis tabel

Summary


332 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022