|
PROMOCJA REGIONÓW W WARUNKACH INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ
PASTUSZKA S. KASIŃSKA-METRYKA A. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 30.20 Twoja cena 28,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej
Zarys problematyki
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest
niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji
konkurencyjnej samorządów.
Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy
sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą
liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz
bogatsze.
Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez
zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając
wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem
aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.
Słowo wstępne
Ryszard M. Czarny
Smart city - inteligentne miasto
Sławomir Pastuszka
Działania promocyjne samorządu województwa świętokrzyskiego jako sposób
wspierania rozwoju regionalnego
Lucyna Rajca
Fundusze unijne jako narzędzie stymulowania rozwoju lokalnego
Anna la mrozy
Partycypacja publiczna w Polsce
Urszula Wasińska
Promocja jako instrument kreacji wizerunku miast i regionów
Agnieszka Kasińska-Metryka
Public relations w regionie - mity, fakty, uprzedzenia. Analiza na wybranym
przykładzie (gmina Mniów)
Jadwiga Sztaba
Promocja na przykładzie regionu Nord Pas de Calais
Izabela Rycerska
Koncepcja smart cities a wsparcie Unii Europejskiej
Maria Nowina-Konopba
Lok@lnie online. Problematyka udziału obywateli na lokalnych forach internetowych
Piotr Orawiec
Efektywność urzędów administracji samorządowej
146 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|