ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 83.00 78,85   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TEORIA TURYSTYKI A ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ


CHUDOBA T.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 83.00 Twoja cena  78,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja obrazuje całość rzeczywistości związanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zarówno turystykę w popularnym tego słowa znaczeniu, jak i specyfikę czterech kierunków zarządzania turystyką.

Książka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza więc warunki dla formowania turystycznych banków danych oraz ułatwia i racjonalizuje dalsze badania problemów rzeczywistości turystycznej.

Opracowanie może zainteresować następujące grupy osób:
- badaczy zjawisk turystycznych i kadry dydaktycznej,
- kadry kierowniczej instytucji związanych z funkcjonowaniem turystyki,
- studentów wyższych szkół ze specjalizacją turystyczną,
- pozostałych grup osób związanych z turystyką.


Spis treści:

Od autora

Rozdział 1. Zagadnienia wprowadzające

I. STRUKTURA WEWNĘTRZNA ZJAWISK TURYSTYCZNYCH

Rozdział 2. Formowanie podstawowego układu systemu turystyki
Rozdział 3. Rzeczywistość turystyczna jako zespół dwóch podukładów
Rozdział 4. Wyodrębnienie rzeczywistości turystycznej podsystemów turystyki i zarządzania turystyką
Rozdział 5. Pierwszy stopień redukcji zjawisk turystyki
Rozdział 6. Drugi stopień redukcji zjawisk turystyki
Rozdział 7. Wyodrębnienie w zarządzaniu turystyką kierowania i ukierunkowywania
Rozdział 8. Wyodrębnienie czterech kierunków zarządzania turystyką
Rozdział 9. Rzeczywistość turystyczna w świetle ogólnej teorii systemu turystyki

II. WARUNKI SPRAWNEGO I SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA TURYSTYKĄ W POLSCE

Rozdział 10. Doformowywanie struktury organizacyjnej dla polskiej turystyki
Rozdział 11. Cele i kierunki zarządzania turystyką
Rozdział 12. Pośrednie zarządzanie turystyką
Rozdział 13. Strategiczne zarządzanie turystyką
Rozdział 14. Kontrola strategiczna i strategie korekcyjne usprawniające funkcjonowanie lokalnych komplementarnych rynków turystycznych
Rozdział 15. Koncepcja podziału zadań strategicznych między POT, ROT i LOT
Rozdział 16. Pośrednie kierowanie turystyką
Rozdział 17. Bezpośrednie kierowanie turystyką

III. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ

Rozdział 18. Model wiedzy o rzeczywistości turystycznej jako podstawa budowy turystycznego tezaurusa banku danych
Rozdział 19. Wykonane i proponowane badania turystyki
Rozdział 20. Problematyka badań zarządzania turystyką
Rozdział 21. Wzorce kwalifikacji kadry zarządzania turystyką
Rozdział 22. Badania skutków aktywności turystycznej
Rozdział 23. Polityka badań rzeczywistości turystycznej
Rozdział 24. Identyfikacja głównych dyscyplin nauk o rzeczywistości Turystycznej
Rozdział 25. Przegląd modeli badań oraz metod badawczych
Rozdział 26. Czynności towarzyszące pisaniu prac magisterskich i licencjackich

Indeks rzeczowy
Bibliografia

479 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022