|
JAK KSZTAŁTOWAĆ REGIONALNE PRODUKTY TURYSTYCZNE ?
ZDON-KORZENIOWSKA M. / TEORIA I PRAKTYKA wydawnictwo: WYD UJ , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 33.50 Twoja cena 31,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych
produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich
współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim
regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i
uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii
prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie
badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów
turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych
województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych
produktów.
216 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|