ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TURYSTYKA BIZNESOWA


SIDORKIEWICZ M.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 57.40 Twoja cena  54,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opracowanie ma na celu dostarczenie czytelnikowi podstawowej wiedzy dotyczącej istoty turystyki biznesowej i jej znaczenia na rynku turystycznym.

Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział książki poświęcono teoretycznym podstawom turystyki biznesowej, zaś w drugiej części pracy skupiono się na formach turystyki biznesowej, czyli turystyce konferencyjnej i kongresowej, turystyce motywacyjnej i korporacyjnej oraz przemyśle wystawienniczym. Rozdział trzeci dotyczy rynku turystyki biznesowej. W rozdziale czwartym poruszono zagadnienie produktu turystyki biznesowej, a w rozdziale piątym skupiono się na determinantach kształtowania i rozwoju produktu turystyki biznesowej. Ostatnią część opracowania stanowi studium przypadku dotyczące turystyki biznesowej na obszarze województwa zachodniopomorskiego. W treści tego rozdziału zostały wykorzystane wyniki badań ankietowych przeprowadzone w obiektach zakwaterowania zbiorowego zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego i sklasyfikowanych jako hotele, wśród przewoźników promowych posiadających ofertę dla klientów biznesowych oraz wśród organizatorów biznesowych imprez zbiorowych kreujących i realizujących imprezy zbiorowe dla klienta biznesowego.

Na uwagę zasługuje fakt, iż w polskiej literaturze brak jest zwartej publikacji książkowej dotyczącej powyższych zagadnień. Opracowanie niniejsze jest więc w Polsce pierwszą próbą przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w takim kształcie.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Teoretyczne podstawy turystyki biznesowej

1.1. Miejsce podróży służbowych w turystyce
1.2. Pojęcie i zakres turystyki biznesowej
1.3. Cechy turystyki biznesowej

Rozdział 2. Formy turystyki biznesowej

2.1. Turystyka konferencyjno-kongresowa
2.2. Turystyka motywacyjna i korporacyjna
2.3. Przemysł wystawienniczy
2.4. Zestawienie form turystyki biznesowej

Rozdział 3. Rynek turystyki biznesowej

3.1. Pojęcie i struktura rynku turystyki biznesowej
3.2. Makro- i mikrootoczenie turystyki biznesowej
3.3. Popyt na turystykę biznesową
3.4. Organizatorzy turystyki biznesowej
3.5. Rynek turystyki biznesowej w Polsce

Rozdział 4. Produkt turystyki biznesowej

4.1. Istota i struktura produktu turystycznego
4.2. Struktura produktu turystyki biznesowej
4.2.1. Usługi noclegowe
4.2.2. Usługi gastronomiczne
4.2.3. Usługi dodatkowe
4.3. Promocja produktu turystyki biznesowej

Rozdział 5. Determinanty kreacji i rozwoju produktu turystyki biznesowej

5.1. Uwarunkowania kreacji i rozwoju produktu turystyki biznesowej
5.1.1. Uwarunkowania instytucjonalne
5.1.2. Uwarunkowania kadrowe
5.1.3. Uwarunkowania logistyczno-transportowe
5.1.4. Uwarunkowania finansowe
5.1.5. Uwarunkowania cenowo-walutowe
5.1.6. Uwarunkowania inwestycyjne
5.1.7. Uwarunkowania w zakresie innowacji

Rozdział 6. Studium przypadku – turystyka biznesowa w województwie zachodniopomorskim

6.1. Wybrane elementy atrakcyjności turystycznej województwa zachodniopomorskiego
6.2. Możliwości wykorzystania oferty turystycznej województwa zachodniopomorskiego dla turystyki biznesowej
6.3. Turystyka biznesowa w hotelach i na promach
6.4. Turystyka biznesowa a organizatorzy biznesowych imprez zbiorowych
6.5. Analiza SWOT uwarunkowań województwa zachodniopomorskiego w kontekście kreacji produktu turystyki biznesowej
6.6. Produkt turystyki biznesowej w województwie zachodniopomorskim

Zakończenie

Spis rysunków

Spis tabel

Bibliografia


244 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022