|
UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA SPORTEM W POLSCE
SOJKIN B. RED. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 83.20 Twoja cena 79,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA SPORTEM W POLSCE
Wprowadzenie (Bogdan Sojkin)
Tomasz Półgrabski
Wykorzystanie zarządzania projektowego w procesie przygotowań do Letnich Igrzysk
XXX Olimpiady Londyn 2012
Andrzej Sznajder
Sponsoring - od formy promocji do aliansu marketingowego na przykładzie sportu
Magdalena Rejniak-Romer
Zarządzanie strategiczne polskim sportem za pośrednictwem polskich związków
sportowych
Bogdan Sojkin
Metryki rynkowe w zarządzaniu marketingowym w związku sportowym
Jerzy Smorawiński, Andrzej Pokrywka, Michał Rynkowski
Wybrane zagadnienia zarządzania systemem antydopingowym w Polsce i na świecie
Zygmunt Waśkowski
Determinanty zarządzania lojalnością kibiców
Krzysztof Gołata
Kształtowanie wizerunku sponsora - zagrożenia wizerunkowe w polskiej piłce
nożnej
Krzysztof Koszela
Dylematy sponsorowania sportu przez przedsiębiorstwa prywatne
Ewa Bąk
Imprezy sportowe w kształtowaniu wizerunku Poznania
Paweł Bartkowiak, Tomasz Olejniczak
Analiza porównawcza zachowań sportowych Wielkopolan
Szymon Michalak
Wykorzystanie Internetu w komunikacji organizacji sportowej z interesariuszami na
rynku sportowym
146 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|