ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 83.20 79,04   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA SPORTEM W POLSCE


SOJKIN B. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 83.20 Twoja cena  79,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA SPORTEM W POLSCE


Wprowadzenie (Bogdan Sojkin)

Tomasz Półgrabski
Wykorzystanie zarządzania projektowego w procesie przygotowań do Letnich Igrzysk XXX Olimpiady Londyn 2012

Andrzej Sznajder
Sponsoring - od formy promocji do aliansu marketingowego na przykładzie sportu

Magdalena Rejniak-Romer
Zarządzanie strategiczne polskim sportem za pośrednictwem polskich związków sportowych

Bogdan Sojkin
Metryki rynkowe w zarządzaniu marketingowym w związku sportowym

Jerzy Smorawiński, Andrzej Pokrywka, Michał Rynkowski
Wybrane zagadnienia zarządzania systemem antydopingowym w Polsce i na świecie

Zygmunt Waśkowski
Determinanty zarządzania lojalnością kibiców

Krzysztof Gołata
Kształtowanie wizerunku sponsora - zagrożenia wizerunkowe w polskiej piłce nożnej

Krzysztof Koszela
Dylematy sponsorowania sportu przez przedsiębiorstwa prywatne

Ewa Bąk
Imprezy sportowe w kształtowaniu wizerunku Poznania

Paweł Bartkowiak, Tomasz Olejniczak
Analiza porównawcza zachowań sportowych Wielkopolan

Szymon Michalak
Wykorzystanie Internetu w komunikacji organizacji sportowej z interesariuszami na rynku sportowym


146 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022