ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FUNKCJONALNOŚĆ STRON INTERNETOWYCH A ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU


GRZEGORCZYK W. KRAWIEC W. SIBIŃSKA A. / USŁUG BANKOWYCH

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 52.36 Twoja cena  49,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Funkcjonalność stron internetowych a zachowania nabywców na rynku usług bankowych


Głównymi celami prezentowanej publikacji są:

• przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych,

• określenie obszarów funkcjonalności stron internetowych,

• ustalenie kryteriów, na podstawie których nastąpi ocena rozwoju i zmian funkcjonalności tych stron,

• przedstawienie zmian zachodzących w funkcjonalności serwisów internetowych banków na przykładzie wybranych banków na polskim rynku bankowym,

• prezentacja postrzegania i oceny stron internetowych banków przez nabywców produktów bankowych,

• określenie wpływu zmian stron internetowych na zachowania nabywców na rynku usług bankowych.


WSTĘP

I. ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH I ICH UWARUNKOWANIA
1. Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych
2. Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych
3. Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych
3.1. Rodzaje decyzji konsumentów na rynku usług bankowych i ich cechy specyficzne
3.2. Proces podejmowania decyzji zakupu i jego specyfika na rynku usług bankowych
4. Internet jako czynnik zachowań nabywców na rynku usług bankowych

II. FUNKCJONALNOŚĆ STRON INTERNETOWYCH BANKÓW I ICH ROZWÓJ
1. Struktura rynku produktów bankowych w Polsce
2. Rozwój Internetu w Polsce i jego wykorzystanie w sektorze bankowym
3. Pojęcie funkcjonalności stron internetowych banku
4. Funkcjonalność stron internetowych - przegląd koncepcji

III.EWOLUCJA FUNKCJONALNOŚCI STRON INTERNETOWYCH BANKÓW W POLSCE W LATACH 1998-2006
1. Analiza stron internetowych banków w Polsce w latach 1998-2006
2. Analiza stron internetowych dziesięciu największych banków w Polsce w latach 1998-2006
3. Wnioski analizy

IV.WPŁYW FUNKCJONALNOŚCI STRON INTERNETOWYCH BANKÓW NA ZACHOWANIA NABYWCÓW W ŚWIETLE BADAŃ
1. Metodyka badania
2. Przyczyny korzystania z bankowości internetowej
3. Idealna strona internetowa - analiza oczekiwań klientów w odniesieniu do funkcjonalności stron internetowych banków
4. Segmentacja internetowych klientów banków
5.Satysfakcja i lojalność klienta banku a strona WWW banków

PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA
ZAŁĄCZNIK
Tabela 1. Kryteria funkcjonowania stron www banków zweryfikowane przez ekspertów
Tabela 2. Ostateczna lista kryteriów w ramach obszsaru interakcji wraz z opisem każdego kryterium i umieszczonym przykładem
Tabela 3. Ostateczna lista kryteriów w ramach obszaru transakcji wraz z opisem
każdego kryterium i umieszczonym pryzkładem
Tabela 4. Ostateczna lista kryteriów w ramach obszaru Relacji wraz z opisem każde go kryterium i umieszczonym przykładem


119 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022