|
FUNKCJONALNOŚĆ STRON INTERNETOWYCH A ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU
GRZEGORCZYK W. KRAWIEC W. SIBIŃSKA A. / USŁUG BANKOWYCH wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 52.36 Twoja cena 49,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
Funkcjonalność stron internetowych a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Głównymi celami prezentowanej publikacji są:
• przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów
bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych,
• określenie obszarów funkcjonalności stron internetowych,
• ustalenie kryteriów, na podstawie których nastąpi ocena rozwoju i zmian
funkcjonalności tych stron,
• przedstawienie zmian zachodzących w funkcjonalności serwisów internetowych
banków na przykładzie wybranych banków na polskim rynku bankowym,
• prezentacja postrzegania i oceny stron internetowych banków przez nabywców
produktów bankowych,
• określenie wpływu zmian stron internetowych na zachowania nabywców na rynku
usług bankowych.
WSTĘP
I. ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH I ICH UWARUNKOWANIA
1. Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych
2. Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych
3. Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych
3.1. Rodzaje decyzji konsumentów na rynku usług bankowych i ich cechy specyficzne
3.2. Proces podejmowania decyzji zakupu i jego specyfika na rynku usług bankowych
4. Internet jako czynnik zachowań nabywców na rynku usług bankowych
II. FUNKCJONALNOŚĆ STRON INTERNETOWYCH BANKÓW I ICH ROZWÓJ
1. Struktura rynku produktów bankowych w Polsce
2. Rozwój Internetu w Polsce i jego wykorzystanie w sektorze bankowym
3. Pojęcie funkcjonalności stron internetowych banku
4. Funkcjonalność stron internetowych - przegląd koncepcji
III.EWOLUCJA FUNKCJONALNOŚCI STRON INTERNETOWYCH BANKÓW W POLSCE W LATACH
1998-2006
1. Analiza stron internetowych banków w Polsce w latach 1998-2006
2. Analiza stron internetowych dziesięciu największych banków w Polsce w latach
1998-2006
3. Wnioski analizy
IV.WPŁYW FUNKCJONALNOŚCI STRON INTERNETOWYCH BANKÓW NA ZACHOWANIA NABYWCÓW W
ŚWIETLE BADAŃ
1. Metodyka badania
2. Przyczyny korzystania z bankowości internetowej
3. Idealna strona internetowa - analiza oczekiwań klientów w odniesieniu do
funkcjonalności stron internetowych banków
4. Segmentacja internetowych klientów banków
5.Satysfakcja i lojalność klienta banku a strona WWW banków
PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA
ZAŁĄCZNIK
Tabela 1. Kryteria funkcjonowania stron www banków zweryfikowane przez ekspertów
Tabela 2. Ostateczna lista kryteriów w ramach obszsaru interakcji wraz z opisem każdego
kryterium i umieszczonym przykładem
Tabela 3. Ostateczna lista kryteriów w ramach obszaru transakcji wraz z opisem
każdego kryterium i umieszczonym pryzkładem
Tabela 4. Ostateczna lista kryteriów w ramach obszaru Relacji wraz z opisem każde go
kryterium i umieszczonym przykładem
119 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|