ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ARCYMISTRZ SPRZEDAŻY JAK Z DOBREGO STAĆ SIE WYBITNYM SPRZEDAWCĄ


BEDNARSKI A.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2012, wydanie II

cena netto: 50.00 Twoja cena  47,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.

  • Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.

  • Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.

  • Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.

  • Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze.

  • Wybitni handlowcy… nie mają żadnych limitów wynagrodzeń!

Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, świetnego sprzedawcę, na wspólną wędrówkę, której celem jest wyższy poziom handlowania.

Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie się, co jest bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie — sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mądrze wywierać wpływ na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które będą dobre dla obu stron. Zwróci Twoją uwagę na siłę płynącą z umiejętnego zadawania pytań i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dzięki któremu zdobędziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz się prawdziwym arcymistrzem sprzedaży!


Spis treści:

Wstęp do wydania drugiego (7)

1. Sukces w sprzedaży? Prostsze, niż może się wydawać (9)

  • Dwie metody na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży (9)
  • Różne definicje sukcesu (10)
  • Konsekwencja i dyscyplina (23)
  • Etapy rozwoju handlowca (25)
  • Kiedy trwać w decyzji, a kiedy zrezygnować (30)

2. Czy może być coś bardziej oczywistego? Jak zaplanować cele (35)

  • Znam - Rozumiem - Stosuję (35)
  • Formuła C - M - S (38)
  • Dlaczego mamy problem z realizacją celów? (39)
    • Rozmycie (40)
    • Dystraktory (40)
  • Podejście do wytyczania celów (42)
  • Wytyczanie celów - warsztat (49)
    • Etap 1. Cele, czyli to, czego naprawdę chcesz (51)
    • Etap 2. Precyzja, czyli określ termin realizacji (60)
    • Etap 3. Powód, czyli jak bardzo tego pragniesz (61)
    • Etap 4. Plan, czyli co trzeba zrobić (66)
    • Etap 5. Działanie, czyli co zrobić teraz (67)
  • Co dalej? (69)
    • Kontakt (69)
    • Elastyczność (70)
    • Częstotliwość (70)

3. Czy uczciwość popłaca? Sprzedaż etyczna a nieetyczna (81)

  • "Etyka" wokół nas (85)
  • Jak wpływać na decyzje klienta? (86)
  • Argumentowanie (92)
  • Jak i skąd czerpać niezbędne kompetencje? (93)
  • W jakich sytuacjach używać argumentów? (97)
    • Erozja relacji (104)
    • Tworzenie niewłaściwych relacji (106)
    • Deficyt kompetencji (112)

4. Czasami trzeba trochę przycisnąć. Mądre wywieranie wpływu (115)

  • To, co działa zawsze - zasady i techniki wpływu uniwersalnego (123)
    • Budowanie kontaktu (123)
    • Dostrojenie (123)
    • Dostrojenie - prowadzenie (125)
    • Dostrojenie - prowadzenie - zmiana (128)
    • Negacje i pochodne (130)
    • Powtarzanie (134)
    • Komunikaty wieloznaczne (137)
  • To, co działa czasami - wpływ ograniczony (139)
    • Spójniki (143)
    • Presupozycje (155)
    • Słowa-klucze (167)
    • Słowa-pułapki (169)
    • Język czasu (170)
    • Akcent i intonacja (171)
    • Postawa (173)
  • Mądre stosowanie technik wywierania wpływu (175)
    • Gratis! (176)

5. Kto pyta, nie błądzi. Sztuka sprzedaży poprzez zadawanie pytań (179)

  • Siła zadawania pytań (181)
  • Jak sprzedawać, zadając pytania? (185)
  • Wzorzec Pytań Prowadzących, czyli formuła rozmowy handlowej opartej na pytaniach (218)
    • Metody zamiany zdań twierdzących na pytania (219)

Kolejne kroki (227)
Bibliografia (229)

  • Publikacje książkowe (229)
  • Publikacje audio (230)

232 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022