ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TESTY A/B OD KLIKNIĘCIA DO KLIENTA


SIROKER D.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 40.90 Twoja cena  38,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Testy A/B

Od kliknięcia do klienta


Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji!

Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!

Dzięki tej książce:

  • poznasz testy A/B

  • wdrożysz testy A/B krok po kroku

  • unikniesz najczęstszych błędów

  • zwiększysz współczynnik konwersji


Rozdział 1. Jak testy A/B dwukrotnie pomogły w zdobyciu Białego Domu (5)

CZĘŚĆ I. CO WYNIEŚLIŚMY Z PONAD 200 TYSIĘCY TESTÓW A/B (15)

Rozdział 2. Co testować (17)

Rozdział 3. Mierz w maksimum globalne (33)

Rozdział 4. Mniej znaczy więcej: ograniczaj wybór (47)

Rozdział 5. Słowa: skoncentruj się na swoim CTA (59)

Rozdział 6. Ucz się na porażkach (71)

CZĘŚĆ II. WDROŻENIE TESTÓW A/B: KROK PO KROKU (81)

Rozdział 7. Wybierz rozwiązanie odpowiednie dla Twojej organizacji (83)

Rozdział 8. Syndrom HiPPO i jak się z niego wyleczyć (95)

Rozdział 9. Zespół testerów A/B (105)

Rozdział 10. Powtórzenia i powtórzenia (115)

CZĘŚĆ III. ZAAWANSOWANE PROBLEMY TESTOWANIA A/B (127)

Rozdział 11. Jak zepsuć test A/B (129)

Rozdział 12. Witryna to nie wszystko: testowanie A/B w innych obszarach (137)

Rozdział 13. Personalizacja (149)

Zakończenie (159)

Dodatek A. 60 testów A/B (161)

Dodatek B. Wskaźniki i statystyki testowania A/B (173)

Podziękowania (187)

Skorowidz (189)


192 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022