Testy A/B
Od kliknięcia do klienta
Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania
pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę
staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich
nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika
konwersji!
Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia
jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu
użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie
lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz
najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają
na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym
zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób.
Popraw wyniki swoich kampanii!
Dzięki tej książce:
poznasz testy A/B
wdrożysz testy A/B krok po kroku
unikniesz najczęstszych błędów
zwiększysz współczynnik konwersji
Rozdział 1. Jak testy A/B dwukrotnie pomogły w zdobyciu Białego Domu (5)
CZĘŚĆ I. CO WYNIEŚLIŚMY Z PONAD 200 TYSIĘCY TESTÓW A/B
(15)
Rozdział 2. Co testować (17)
Rozdział 3. Mierz w maksimum globalne (33)
Rozdział 4. Mniej znaczy więcej: ograniczaj wybór (47)
Rozdział 5. Słowa: skoncentruj się na swoim CTA (59)
Rozdział 6. Ucz się na porażkach (71)
CZĘŚĆ II. WDROŻENIE TESTÓW A/B: KROK PO KROKU (81)
Rozdział 7. Wybierz rozwiązanie odpowiednie dla Twojej organizacji (83)
Rozdział 8. Syndrom HiPPO i jak się z niego wyleczyć (95)
Rozdział 9. Zespół testerów A/B (105)
Rozdział 10. Powtórzenia i powtórzenia (115)
CZĘŚĆ III. ZAAWANSOWANE PROBLEMY TESTOWANIA A/B (127)
Rozdział 11. Jak zepsuć test A/B (129)
Rozdział 12. Witryna to nie wszystko: testowanie A/B w innych obszarach
(137)
Rozdział 13. Personalizacja (149)
Zakończenie (159)
Dodatek A. 60 testów A/B (161)
Dodatek B. Wskaźniki i statystyki testowania A/B (173)
Podziękowania (187)
Skorowidz (189)
192 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka