|
KOMUNIKOWANIE PUBLICZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
KUDRA B. OLEJNICZAK E. wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 41.60 Twoja cena 39,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Komunikowanie publiczne
Zagadnienia wybrane
Komunikujemy się wszyscy, ale czy wiemy, czym jest komunikowanie (się)?
Jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą? Jaki jest w nim udział języka?
Jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie?
Artykuły w prezentowanym tomie zawierają standardową i niestandardową wiedzę
dotyczącą różnych kwestii związanych z komunikowaniem publicznym, a także - co
istotne - zestaw lektur do omawianych zagadnień.
Od redaktorów (Barbara Kudra, Elwira Olejniczak) 7
Barbara Kudra, O komunikacji społecznej 9
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz, Komunikowanie polityczne . 25
Elwira Olejniczak, Wywieranie wpływu w komunikacji masowej . 49
Kazimierz Michalewski, Autoprezentacja i prezentacja w mediach 75
Bartłomiej Cieśla, Jak sprawiać wrażenie osoby pewnej siebie w komunikacji
publicznej? . 87
Anna Sokół-Klein, Specyfika komunikatu reklamowego 105
Agnieszka Wierzbicka-Olejniczak, Komunikacja językowa i grzeczność w Internecie
123
Katarzyna Burska, Kreatywność leksykalna w mediach . 157
178 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|