ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PUBLIC RELATIONS KONTEKSTY MIĘDZYKULTUROWE I MIĘDZYNARODOWE


PIECHOTA G. RED.

wydawnictwo: AFM , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 49.40 Twoja cena  46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Public Relations

Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe


W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmieniły znaczenie maksymy "czas to pieniądz".

Decydujące wydaje się nowoczesne zarządzanie, któremu towarzyszy skuteczne komunikowanie wewnątrz i na zewnątrz organizacji - czyli profesjonalne public relations.


Wstęp (Grażyna Piechota)

Grażyna Piechota
Komunikacja międzykulturowa i lokalizm - (r)ewolucja w polskim public relations?

Marta Ryniejska-Kiełdanowicz
Kulturowe aspekty działań public relations

Justyna Całus-Siemieniuk
Wybrane formy komunikowania społecznego. Analiza porównawcza kampanii społecznej przed referendum konsultatywnym "Wiedeń chce to wiedzieć 2010" w Wiedniu i konsultacji społecznych w sprawie budowy ekospalarni w Krakowie

Monika Kaczmarek-Śliwińska
Social media w Polsce i za granicą. Różnice w korzystaniu dla budowania wizerunku i innych działań PR

Dagmara Zandman
Projekt "Strój Unii Europejskiej" jako element kampanii wizerunkowej Polski w czasie prezydencji w Radzie UE w 2011 r.

Katarzyna Rup
Działalność społecznie odpowiedzialna na przykładzie działalności firmy Tesco PLC na rynkach europejskich i azjatyckich

Małgorzata Pieprzyca, Jarosław Pieprzyca
Rola i znaczenie działań public relations w tworzeniu przedsiębiorstwa w Anglii

Dariusz Kryszk
Obsługa prasowa spotkań międzynarodowych

Indeks nazwisk
Noty o autorach


204 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022