|
PUBLIC RELATIONS KONTEKSTY MIĘDZYKULTUROWE I MIĘDZYNARODOWE
PIECHOTA G. RED. wydawnictwo: AFM , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 49.40 Twoja cena 46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Public Relations
Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których
gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz
bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmieniły
znaczenie maksymy "czas to pieniądz".
Decydujące wydaje się nowoczesne zarządzanie, któremu towarzyszy skuteczne
komunikowanie wewnątrz i na zewnątrz organizacji - czyli profesjonalne public relations.
Wstęp (Grażyna Piechota)
Grażyna Piechota
Komunikacja międzykulturowa i lokalizm - (r)ewolucja w polskim public relations?
Marta Ryniejska-Kiełdanowicz
Kulturowe aspekty działań public relations
Justyna Całus-Siemieniuk
Wybrane formy komunikowania społecznego. Analiza porównawcza kampanii
społecznej przed referendum konsultatywnym "Wiedeń chce to wiedzieć 2010" w
Wiedniu i konsultacji społecznych w sprawie budowy ekospalarni w Krakowie
Monika Kaczmarek-Śliwińska
Social media w Polsce i za granicą. Różnice w korzystaniu dla budowania
wizerunku i innych działań PR
Dagmara Zandman
Projekt "Strój Unii Europejskiej" jako element kampanii wizerunkowej
Polski w czasie prezydencji w Radzie UE w 2011 r.
Katarzyna Rup
Działalność społecznie odpowiedzialna na przykładzie działalności firmy
Tesco PLC na rynkach europejskich i azjatyckich
Małgorzata Pieprzyca, Jarosław Pieprzyca
Rola i znaczenie działań public relations w tworzeniu przedsiębiorstwa w Anglii
Dariusz Kryszk
Obsługa prasowa spotkań międzynarodowych
Indeks nazwisk
Noty o autorach
204 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|