ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIA A POLACY


POKORNA-IGNATOWICZ K. BIERÓWKA J. JĘDRZEJEWSKI ST.

wydawnictwo: AFM , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 49.40 Twoja cena  46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media a Polacy

Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych


Teksty składające się na niniejszą książkę zostały poświęcone relacjom między życiem społecznym w Polsce a mediami, które odzwierciedlają i uczestniczą w jego współkierowaniu.

Autorzy skupiają się na aktualnych zależnościach między mediami a społeczeństwem, jednak przywołują także wydarzenia historyczne i omawiają ich wpływ na współczesność.


Wstęp (Katarzyna Pokorna-Ignatowicz)

Jacek Wojsław
Polityka informacyjna PZPR w obliczu strajków sierpniowych 1980 roku

Zofia Sokół
Polska prasa dla kobiet w okresie przemian własnościowych (1988-1995)

Artur Trudzik
Na styku dwóch epok. "Non Stop" (1988/89) - początki ewolucji rynku prasy muzycznej

Tomasz Gackowski
Jak media rozliczają władzę? Analiza dyskursu politycznego opiniotwórczych dzienników prestiżowych na przykładzie rządu Donalda Tuska

Sławomir Czapnik
Niania: super dla Janka i Franka, ale nie dla Dżesiki. Treści ideologiczne w produktach przemysłu rozrywkowego

Aleksandra Seklecka
Rola audiowizualnych i audytywnych mediów masowych w kampanii wyborczej na przykładzie elekcji do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku

Małgorzata Adamik-Szysiak
Narzędzie masowej komunikacji - telewizyjna reklama polityczna

Sylwia Pilarska, Kamila Majdecka
Naświetlenie szczytu klimatycznego w Kopenhadze przez polskie dzienniki opiniotwórcze (7-20 grudnia 2009 roku)

Indeks nazwisk
Noty o autorach


180 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022