|
MEDIA A POLACY
POKORNA-IGNATOWICZ K. BIERÓWKA J. JĘDRZEJEWSKI ST. wydawnictwo: AFM , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 49.40 Twoja cena 46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Media a Polacy
Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych
Teksty składające się na niniejszą książkę zostały poświęcone relacjom
między życiem społecznym w Polsce a mediami, które odzwierciedlają i uczestniczą w
jego współkierowaniu.
Autorzy skupiają się na aktualnych zależnościach między mediami a
społeczeństwem, jednak przywołują także wydarzenia historyczne i omawiają ich wpływ
na współczesność.
Wstęp (Katarzyna Pokorna-Ignatowicz)
Jacek Wojsław
Polityka informacyjna PZPR w obliczu strajków sierpniowych 1980 roku
Zofia Sokół
Polska prasa dla kobiet w okresie przemian własnościowych (1988-1995)
Artur Trudzik
Na styku dwóch epok. "Non Stop" (1988/89) - początki ewolucji rynku
prasy muzycznej
Tomasz Gackowski
Jak media rozliczają władzę? Analiza dyskursu politycznego opiniotwórczych
dzienników prestiżowych na przykładzie rządu Donalda Tuska
Sławomir Czapnik
Niania: super dla Janka i Franka, ale nie dla Dżesiki. Treści ideologiczne w
produktach przemysłu rozrywkowego
Aleksandra Seklecka
Rola audiowizualnych i audytywnych mediów masowych w kampanii wyborczej na
przykładzie elekcji do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku
Małgorzata Adamik-Szysiak
Narzędzie masowej komunikacji - telewizyjna reklama polityczna
Sylwia Pilarska, Kamila Majdecka
Naświetlenie szczytu klimatycznego w Kopenhadze przez polskie dzienniki
opiniotwórcze (7-20 grudnia 2009 roku)
Indeks nazwisk
Noty o autorach
180 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|