|
NIESAMOWITY BIZNESPLAN ZDOBĄDŹ FUNDUSZE NA ROZWÓJ FIRMY LUB STARTUP
TRACY B. EVANS V. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 46.00 Twoja cena 43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Niesamowity biznesplan
Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup
Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub
firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan.
Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe
znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli
chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków, trzymasz w rękach klucz do
sukcesu!
Wykorzystaj go dobrze i przed przystąpieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj się z
cennymi informacjami zawartymi w tej książce. Dowiedz się, w jakim celu tworzy się
biznesplan i jak się do tego najlepiej przygotować. Naucz się prezentować informacje
na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencjał wykresu
„słońce i chmury” i zobacz, jak przewidywać potencjalne zagrożenia.
Dzięki tej książce:
zbudujesz czytelny i rzetelny biznesplan,
wykorzystasz najlepsze szablony biznesplanów,
nauczysz się analizować szanse i zagrożenia,
wykorzystasz możliwości wykresu „słońce i chmury”,
rozwiniesz swoją firmę dzięki pozyskanym funduszom!
Wprowadzenie (9)
Rozdział 1. Podstawy (13)
- Cel (13)
- Ostateczny efekt (18)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Streszczenie (19)
- Przygotowania (26)
- Nieszablonowe myślenie (33)
Rozdział 2. Firma (37)
- Ogólne informacje (38)
- Nieszablonowe myślenie (40)
- Miks biznesowy z podziałem na segmenty (44)
- Big Blue i reszta. Miks biznesowy w wydaniu IBM (46)
- Segmentacja w przypadku start-upu (47)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Firma (48)
Rozdział 3. Popyt (51)
- Rozmiary rynku i marketcrafting (52)
- Rozwój rynku (56)
- Gasnąca gwiazda? Historia kina i popytu (57)
- W górę. Aplikacje mobilne a popyt (63)
- Popyt w przypadku start-upu (64)
- Nieszablonowe myślenie (66)
- Zagrożenia i szanse związane z popytem (68)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Popyt (69)
Rozdział 4. Konkurencja (75)
- Konkurenci (76)
- Dojrzały rynek - tylko czy na pewno? Konkurencja w branży spożywczej (78)
- Nasilenie konkurencji (79)
- Blockbuster. Wypożyczalnie filmów w obliczu konkurencji w branży (84)
- Konkurencja w przypadku start-upu (85)
- Nieszablonowe myślenie (87)
- Zagrożenia i szanse związane z konkurencją w branży (90)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Konkurencja w branży (90)
Rozdział 5. Strategia (95)
- Pozycja konkurencyjna (96)
- Pycha! Strategia zróżnicowania marki Samuel Adams (98)
- Jaką masz strategię? (99)
- Tanie i radosne. Strategia niskich kosztów Southwest Airlines (105)
- Strategia w przypadku start-upu (107)
- Nieszablonowe myślenie (109)
- Szanse i zagrożenia o charakterze strategicznym (114)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Strategia (115)
Rozdział 6. Zasoby (121)
- Zarządzanie (123)
- Marketing (126)
- Nieszablonowe myślenie (128)
- Po byku. Zasoby marketingowe firmy Red Bull (131)
- Wydatki operacyjne i kapitałowe (133)
- Starcie z Chinami. Zasoby produkcyjne firmy Rodon (136)
- Zagrożenia i szanse związane z zasobami (141)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Zasoby (142)
Rozdział 7. Finanse i prognozy (145)
- Historia finansowa firmy (146)
- Rynkowe prognozy sprzedaży (148)
- Konkurencyjne prognozy marży (152)
- Finansowanie planu (154)
- Kompleksowe prognozy finansowe (157)
- Prognozy dla start-upu (164)
- Nieszablonowe myślenie (166)
- Zagrożenia i szanse o charakterze finansowym (169)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Finanse i prognozy (170)
Rozdział 8. Zagrożenia, szanse i wrażliwość (177)
- Słońca i chmury na wykresie (178)
- Czego można się dowiedzieć z wykresu "słońca i chmury"? (180)
- Czy to faktycznie "Material Girl"? Madonna i ryzyko (183)
- Testy wrażliwości (187)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Zagrożenia, szanse i wrażliwość
(188)
- Nieszablonowe myślenie (190)
Rozdział 9. Wnioski i streszczenie (195)
- Wnioski (195)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Wnioski (196)
- Streszczenie (197)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Streszczenie (198)
- Główne zagadnienia inwestycyjne (200)
- The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Główne zagadnienia inwestycyjne (202)
Rozdział 10. Monitoring i ewaluacja (203)
- Monitorowanie planu (203)
- Ewaluacja planu (204)
- Tych typów należy się wystrzegać (205)
Epilog. Dwanaście gorących tematów (209)
Dodatek A. Ustalanie pozycji konkurencyjnej (219)
Dodatek B. Wywiad ustrukturowany z klientami (237)
Dodatek C. Szablony do tworzenia biznesplanu (243)
Dodatek D. Przykładowe biznesplany (253)
- The Gorge Inn and Oriental Spa (253)
- PermaRoll (253)
288 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|