ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.00 43,70   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NIESAMOWITY BIZNESPLAN ZDOBĄDŹ FUNDUSZE NA ROZWÓJ FIRMY LUB STARTUP


TRACY B. EVANS V.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niesamowity biznesplan

Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup


Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan.

Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków, trzymasz w rękach klucz do sukcesu!

Wykorzystaj go dobrze i przed przystąpieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj się z cennymi informacjami zawartymi w tej książce. Dowiedz się, w jakim celu tworzy się biznesplan i jak się do tego najlepiej przygotować. Naucz się prezentować informacje na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencjał wykresu „słońce i chmury” i zobacz, jak przewidywać potencjalne zagrożenia.

Dzięki tej książce:

  • zbudujesz czytelny i rzetelny biznesplan,

  • wykorzystasz najlepsze szablony biznesplanów,

  • nauczysz się analizować szanse i zagrożenia,

  • wykorzystasz możliwości wykresu „słońce i chmury”,

  • rozwiniesz swoją firmę dzięki pozyskanym funduszom!


Wprowadzenie (9)

Rozdział 1. Podstawy (13)

  • Cel (13)
  • Ostateczny efekt (18)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Streszczenie (19)
  • Przygotowania (26)
    • Nieszablonowe myślenie (33)

Rozdział 2. Firma (37)

  • Ogólne informacje (38)
    • Nieszablonowe myślenie (40)
  • Miks biznesowy z podziałem na segmenty (44)
    • Big Blue i reszta. Miks biznesowy w wydaniu IBM (46)
  • Segmentacja w przypadku start-upu (47)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Firma (48)

Rozdział 3. Popyt (51)

  • Rozmiary rynku i marketcrafting (52)
  • Rozwój rynku (56)
    • Gasnąca gwiazda? Historia kina i popytu (57)
    • W górę. Aplikacje mobilne a popyt (63)
  • Popyt w przypadku start-upu (64)
    • Nieszablonowe myślenie (66)
  • Zagrożenia i szanse związane z popytem (68)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Popyt (69)

Rozdział 4. Konkurencja (75)

  • Konkurenci (76)
    • Dojrzały rynek - tylko czy na pewno? Konkurencja w branży spożywczej (78)
  • Nasilenie konkurencji (79)
    • Blockbuster. Wypożyczalnie filmów w obliczu konkurencji w branży (84)
  • Konkurencja w przypadku start-upu (85)
    • Nieszablonowe myślenie (87)
  • Zagrożenia i szanse związane z konkurencją w branży (90)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Konkurencja w branży (90)

Rozdział 5. Strategia (95)

  • Pozycja konkurencyjna (96)
    • Pycha! Strategia zróżnicowania marki Samuel Adams (98)
  • Jaką masz strategię? (99)
    • Tanie i radosne. Strategia niskich kosztów Southwest Airlines (105)
  • Strategia w przypadku start-upu (107)
    • Nieszablonowe myślenie (109)
  • Szanse i zagrożenia o charakterze strategicznym (114)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Strategia (115)

Rozdział 6. Zasoby (121)

  • Zarządzanie (123)
  • Marketing (126)
    • Nieszablonowe myślenie (128)
    • Po byku. Zasoby marketingowe firmy Red Bull (131)
  • Wydatki operacyjne i kapitałowe (133)
    • Starcie z Chinami. Zasoby produkcyjne firmy Rodon (136)
  • Zagrożenia i szanse związane z zasobami (141)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Zasoby (142)

Rozdział 7. Finanse i prognozy (145)

  • Historia finansowa firmy (146)
  • Rynkowe prognozy sprzedaży (148)
  • Konkurencyjne prognozy marży (152)
  • Finansowanie planu (154)
  • Kompleksowe prognozy finansowe (157)
  • Prognozy dla start-upu (164)
    • Nieszablonowe myślenie (166)
  • Zagrożenia i szanse o charakterze finansowym (169)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Finanse i prognozy (170)

Rozdział 8. Zagrożenia, szanse i wrażliwość (177)

  • Słońca i chmury na wykresie (178)
  • Czego można się dowiedzieć z wykresu "słońca i chmury"? (180)
    • Czy to faktycznie "Material Girl"? Madonna i ryzyko (183)
  • Testy wrażliwości (187)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Zagrożenia, szanse i wrażliwość (188)
    • Nieszablonowe myślenie (190)

Rozdział 9. Wnioski i streszczenie (195)

  • Wnioski (195)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Wnioski (196)
  • Streszczenie (197)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Streszczenie (198)
  • Główne zagadnienia inwestycyjne (200)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Główne zagadnienia inwestycyjne (202)

Rozdział 10. Monitoring i ewaluacja (203)

  • Monitorowanie planu (203)
  • Ewaluacja planu (204)
  • Tych typów należy się wystrzegać (205)

Epilog. Dwanaście gorących tematów (209)
Dodatek A. Ustalanie pozycji konkurencyjnej (219)
Dodatek B. Wywiad ustrukturowany z klientami (237)
Dodatek C. Szablony do tworzenia biznesplanu (243)
Dodatek D. Przykładowe biznesplany (253)

  • The Gorge Inn and Oriental Spa (253)
  • PermaRoll (253)

288 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022