ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.90 51,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ARCHITEKCI INNOWACYJNOŚCI JAK POMAGAĆ PRACOWNIKOM


MILLER P.

wydawnictwo: STUDIO EMKA , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 53.90 Twoja cena  51,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Architekci innowacyjności

Jak pomagać pracownikom wdrażać wartościowe pomysły


Większość firm uważa wprowadzanie innowacji za dodatkowy element swojej działalności operacyjnej. Pracowników wysyła się wprawdzie na wyjazdy, gdzie z dala od firmy mogą czerpać inspirację z ciekawych wykładów i uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez nienaturalnie entuzjastycznych trenerów, aby jak tylko wrócą do pracy, ponownie wpaść w codzienną rutynę.

Eksperci w dziedzinie zarządzania innowacją - Paddy Miller i Thomas Wedell-Wedellsborg - proponują inne, lepsze podejście. Zalecają, aby liderzy podjęli się roli „architekta innowacyjności”, którego zadaniem jest stworzenie w organizacji ekosystemu skłaniającego pracowników do codziennego przejawiania pięciu podstawowych zachowań innowacyjnych.

Jednym słowem, jest to książka o zapewnieniu stanu „innowacyjności na co dzień”, w którym szeregowi pracownicy - w księgowości, marketingu czy w dziale sprzedaży – zyskają szansę wdrażania innowacji w sposób
trwały i systemowy.

Zamiast organizować burze mózgów, konkursy na pomysły czy firmowe wyjazdy, które rzadko przynoszą spodziewane efekty, liderzy powinni tak kierować swoimi pracownikami, by „pięć podstawowych zachowań sprzyjających innowacyjności” – koncentracja, kontakt, modyfikacja, selekcja oraz dyplomacja, a także szóste, wytrwałość - stały się ich codziennym nawykiem.

Książka Architekci innowacyjności, przywołując przykłady zaczerpnięte z działalności światowych korporacji, takich jak Pfizer, Index Ventures, Lonza, Go Travel, Prehype, DSM itd., wskazuje drogę prowadzącą do zaszczepienia innowacyjności w DNA miejsca pracy.
A zatem – odwołajcie wyjazdy, czytajcie Architektów innowacyjności - i sprawcie, by innowacje stały się jądrem waszej działalności biznesowej.


WSTĘP

Rozdział 1 INNOWACJE NA CO DZIEŃ
Jak dzień po dniu zmieniać to, co robią pracownicy?

Rozdział 2 KONCENTRUJ UWAGĘ
Jak sprawić, by pracownicy skupiali uwagę na wartościowych pomysłach?

Rozdział 3 UMOŻLIWIAJ KONTAKT
Jak pomóc pracownikom tworzyć wartościowe pomysły

Rozdział 4 ULEPSZAJ
Jak pomóc pracownikom w doskonaleniu ich własnych pomysłów?

Rozdział 5 SELEKCJONUJ
Jak stworzyć z pracowników efektywnych selekcjoneróv pomysłów?

Rozdział 6 UŻYJ DYPLOMACJI
Jak pomóc pracownikom prowadzić politykę skierowana na innowacje?

Rozdział 7 WYTRWAJ
Jak zwiększyć u pracowników wewnętrzną motywację do innowacyjności?

Epilog  SYNDROM PONIEDZIAŁKOWEGO PORANKA
Od tego, co zrobisz w ciągu najbliższych dwudziestu minut, zależy, czy odniesiesz sukces czy poniesiesz porażkę.

Dodatek A
Propozycje dalszych lektur
Dodatek B
Jak zdefiniować innowację
Dodatek C
Cztery ważne powody, żeby wprowadzać innowacje

Bibliografia
Podziękowania
O Autorach


232 strony, Format: 14.5x22.0cm, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022