ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.60 50,92   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PAŃSTWO PRZEDSIĘBIORSTWO KONSUMENT ASPEKTY MIKRO- I MAKROEKONOMICZNE


PRZYBYLSKA-KAPUŚCIŃSKA W. MAZUR G.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 53.60 Twoja cena  50,92 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

PAŃSTWO PRZEDSIĘBIORSTWO KONSUMENT ASPEKTY MIKRO-I MAKROEKONOMICZNE


Niniejsza publikacja jest kolejnym opracowaniem z serii Debiuty Ekonomiczne, przygotowanym w formie monografii, na którą składa się piętnaście artykułów autorstwa studentów działających w studenckich kołach naukowych (SKN) Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Zaprezentowano w nich wyniki badań oraz analizy praktycznych i teoretycznych problemów gospodarczych zachodzących na poziomach mikro- i makroekonomicznym.

Tytuł przedstawionej monografii –„Państwo, przedsiębiorstwo, konsument – aspekty mikro- i makroekonomiczne” –znajduje swoje odzwierciedlenie w zasadniczym podziale publikacji na trzy części poświęcone odpowiednio procesom zachodzącym na poziomie gospodarki narodowej, przedsiębiorstw oraz konsumentów.


Wprowadzenie

Część I. PAŃSTWO

Michał Wesołek
Bezrobocie a rozwój infrastruktury drogowej w Polsce w latach 1999-2010
Jakub Sawulski
Wzrost zatrudnienia jako warunek rozwoju gospodarczego Polski
Lucyna Jeneralczyk
Funkcjonowanie szarej strefy w Polsce
Kacper Czarnota
Wpływ szoków nominalnych na zatrudnienie
Oliwią Jermanowska
Wpływ integracji krajowego rynku pracy z unijnym na rynek pracy w Polsce w latach 2004-2011

Część II. PRZEDSIĘBIORSTWO

Natalia Maćkowiak
Zarządzanie ryzykiem w warunkach funkcjonowania systemu rozliczeniowego KDPW_CCP oraz metodologii SPAN
Maciej Martyniuk
Konkurencja a kooperacja na przykładzie polskich portów morskich
Rafał Rybacki
Analiza portfelowa H. Markowitza jako narzędzie racjonalnego inwestowania w kontekście efektywności informacyjnej rynku kapitałowego
Marek Jarzęcki
Problemy zastosowania metod wyznaczania optymalnej struktury kapitału
Łukasz Dekier
Optymalizacja linii produkcyjnej przy użyciu narzędzi lean management

Część III. KONSUMENT

Grzegorz Niklas, Natalia Piechota, Adam Przewoźny
Zachowania nabywców w czasie wolnym w Poznaniu
Małgorzata Marcinkowska
Rola marki w decyzjach nabywczych konsumentów i jej wpływ na funkcjonowanie branży cukierniczej w Polsce na przykładzie marki Wedel
Sandra Chmielarz
Wpływ merchandisingu na zachowania nabywców produktów FMCG
Katarzyna Kluczyńska, Julia Juchimiuk
Antybakteryjne właściwości wybranych preparatów i produktów probiotycznych
Julia Juchimiuk, Katarzyna Kluczyńska
Jakość mikrobiologiczna żywności minimalnie przetworzonej na przykładzie kiełków rzodkiewki


244 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022