ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING MIĘDZYNARODOWY STUDIA PRZYPADKÓW I ZADANIA


HAUKE-LOPES A. ŁUCZAK M. MIELCAREK P. RATAJCZAK-MROZEK M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 38.70 Twoja cena  36,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

MARKETING MIĘDZYNARODOWY STUDIA PRZYPADKÓW I ZADANIA


Prezentowany zbiór studiów przypadków oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznegow Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania trafnych decyzji w działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa.

Celem publikacji jest także wskazanie czytelnikom, iż odpowiednio przygotowana strategia marketingowa, dopasowana do profilu działalności przedsiębiorstwa oraz sytuacji rynkowej, istotnie wpływa na sukces firmy na arenie międzynarodowej.


143 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022