|
MARKETING MIĘDZYNARODOWY STUDIA PRZYPADKÓW I ZADANIA
HAUKE-LOPES A. ŁUCZAK M. MIELCAREK P. RATAJCZAK-MROZEK M. wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 38.70 Twoja cena 36,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka MARKETING MIĘDZYNARODOWY STUDIA PRZYPADKÓW I ZADANIA
Prezentowany zbiór studiów przypadków oraz zadań, przygotowany przez pracowników
Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznegow Poznaniu, ma na celu
próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania trafnych decyzji w
działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa.
Celem publikacji jest także wskazanie czytelnikom, iż odpowiednio przygotowana
strategia marketingowa, dopasowana do profilu działalności przedsiębiorstwa oraz
sytuacji rynkowej, istotnie wpływa na sukces firmy na arenie międzynarodowej.
143 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|