ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING OPARTY NA WIEDZY W ŚWIETLE PROCESÓW DECYZYJNYCH


CIECHOMSKI W. ROMANOWSKI R.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 37.60 Twoja cena  35,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

MARKETING OPARTY NA WIEDZY W ŚWIETLE PROCESÓW DECYZYJNYCH


W monografii, którą oddajemy do Państwa rąk, została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro).

Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.

Wszyscy autorzy są pracownikami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, reprezentują głównie Katedrę Handlu i Marketingu, a ze względu na tematykę do współpracy został zaproszony dr hab. Jan Fazlagić z Katedry Badań Rynku i Usług, Wydziału Zarządzania


Wstęp (Wiesław Ciechomski)

Marketing oparty na wiedzy - ujęcie teoretyczne (Jan Fazlagić, Robert Romanowski)

Nowe media i techniki badawcze w badaniach rynkowych i marketingowych (Katarzyna Wałków iak-Markiewicz)

Uzupełnianie się kompetencji w gospodarce opartej na wiedzy (Jan Fazlagić)

Wpływ nowoczesnych technologii na proces decyzyjny konsumenta (Andrzej Szymkowiak)

Zarządzanie relacjami pomiędzy kluczowymi interesariuszami centrów handlowych (Jan Mikolajczyk)

Czynniki determinujące jakość usługi w handlu elektronicznym w świetle badań empirycznych (Paweł Dobski)

Wykorzystanie Internetu w kanałach dystrybucji produktów żywnościowych (Wiesław Ciechomski)

Zakończenie (Robert Romanowski)

Noty o autorach


123 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022