|
MARKETING OPARTY NA WIEDZY W ŚWIETLE PROCESÓW DECYZYJNYCH
CIECHOMSKI W. ROMANOWSKI R. wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 37.60 Twoja cena 35,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka MARKETING OPARTY NA WIEDZY W ŚWIETLE PROCESÓW DECYZYJNYCH
W monografii, którą oddajemy do Państwa rąk, została podjęta tematyka dotycząca
znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie
przedsiębiorstwa (poziom mikro).
Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co
pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie
przedsiębiorstw i ich otoczenia.
Wszyscy autorzy są pracownikami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, reprezentują
głównie Katedrę Handlu i Marketingu, a ze względu na tematykę do współpracy został
zaproszony dr hab. Jan Fazlagić z Katedry Badań Rynku i Usług, Wydziału Zarządzania
Wstęp (Wiesław Ciechomski)
Marketing oparty na wiedzy - ujęcie teoretyczne (Jan Fazlagić, Robert
Romanowski)
Nowe media i techniki badawcze w badaniach rynkowych i marketingowych
(Katarzyna Wałków iak-Markiewicz)
Uzupełnianie się kompetencji w gospodarce opartej na wiedzy (Jan
Fazlagić)
Wpływ nowoczesnych technologii na proces decyzyjny konsumenta (Andrzej
Szymkowiak)
Zarządzanie relacjami pomiędzy kluczowymi interesariuszami centrów handlowych (Jan
Mikolajczyk)
Czynniki determinujące jakość usługi w handlu elektronicznym w świetle badań
empirycznych (Paweł Dobski)
Wykorzystanie Internetu w kanałach dystrybucji produktów żywnościowych
(Wiesław Ciechomski)
Zakończenie (Robert Romanowski)
Noty o autorach
123 strony, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|