ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING TERYTORIALNY OPARTY NA WIEDZY


CIECHOMSKI W. ROMANOWSKI R.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

MARKETING TERYTORIALNY OPARTY NA WIEDZY


W niniejszym opracowaniu podjęta została tematyka dotycząca pojęcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, który zakłada aktywne działania jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów w procesie tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.

Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą zarówno nauki o zarządzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.


Wstęp (Wiesław Ciechomski)

Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego (Karolina Janiszewska)

Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego (Robert Romanowski)

Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym (Robert Romanowski, Katarzyna Walkowiak-Markiewicz)

Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych (Wiesław Ciechomski)

Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny (Robert Romanowski)

Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw (Bartłomiej Pierański)

Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielkopolskich podmiotów ekonomii społecznej (Marek Urbaniak)

Zakończenie (Robert Romanowski)

Noty o autorach


169 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022