|
MARKETING TERYTORIALNY OPARTY NA WIEDZY
CIECHOMSKI W. ROMANOWSKI R. wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 43.20 Twoja cena 41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka MARKETING TERYTORIALNY OPARTY NA WIEDZY
W niniejszym opracowaniu podjęta została tematyka dotycząca pojęcia marketingu
terytorialnego opartego na wiedzy, który zakłada aktywne działania jednostek samorządu
terytorialnego i innych podmiotów w procesie tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach
oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.
Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą zarówno nauki o zarządzaniu,
jak i nauki ekonomiczne, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu
terytorialnego opartego na wiedzy.
Wstęp (Wiesław Ciechomski)
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu
jednostką samorządu terytorialnego (Karolina Janiszewska)
Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego (Robert
Romanowski)
Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu
terytorialnym (Robert Romanowski, Katarzyna Walkowiak-Markiewicz)
Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych (Wiesław
Ciechomski)
Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny
(Robert Romanowski)
Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw (Bartłomiej
Pierański)
Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy
wielkopolskich podmiotów ekonomii społecznej (Marek Urbaniak)
Zakończenie (Robert Romanowski)
Noty o autorach
169 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|