ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PODSTAWY MARKETINGU TERYTORIALNEGO


FLOREK M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2013, wydanie III

cena netto: 45.60 Twoja cena  43,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

PODSTAWY MARKETINGU TERYTORIALNEGO


Uniwersalna koncepcja marketingu znajduje swe zastosowanie nieomal w każdej dziedzinie życia gospodarczego i społecznego. Czerpanie z zasobów wiedzy marketingowej stało się faktem i jednocześnie koniecznością również w przypadku terytoriów. Wyodrębniony w ten sposób marketing terytorialny przybiera w praktyce różne formy: od aplikacji najprostszych narzędzi promocji po skomplikowany proces kreowania marki terytorium. Ich skuteczne i efektywne wykorzystanie w procesie osiągania celów terytoriów wymaga jednak solidnych podstaw teoretycznych i kompleksowego ujęcia.

Przygotowany podręcznik prezentuje, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane.

Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują liczne przykłady oraz analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw zarówno polskich, jak i europejskich oraz amerykańskich.


Spis treści

Wstęp

Rozdział I

Istota, źródła i ewolucja marketingu terytorialnego

Rozdział II

Terytorium jako specyficzny produkt.

Rozdział III

Konkurencja a konkurencyjność jednostek terytorialnych

Rozdział IV

Rola i pozycja strategii marketingowej w strukturze strategii jednostki terytorialnej

Rozdział V

Możliwości segmentacji w wyborze docelowych podmiotów działań marketingowych w jednostkach terytorialnych

Rozdział VI

Wizerunek, marka i pozycjonowanie jednostki terytorialnej

Rozdział VII

Ograniczenia aplikacji instrumentów cenowych i dystrybucyjnych w marketingu terytorialnym .

Rozdział VIII

Promocja w marketingu terytorialnym

Rozdział IX

Struktura narzędzi marketingu terytorialnego i tendencje ich rozwoju

Rozdział X

Uwarunkowania skuteczności i efektywności zastosowania marketingu w jednostkach terytorialnych

Literatura


185 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022