ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PODSTAWY MARKETINGU ZADANIA I STUDIA PRZYPADKÓW


DYMITROWSKI A. HAUKE-LOPES A. MAŁYS Ł. RATAJCZAK-MROZEK M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 33.70 Twoja cena  32,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

PODSTAWY MARKETINGU ZADANIA I STUDIA PRZYPADKÓW


Celem prezentowanej publikacji, przygotowanej przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie kierowania przedsiębiorstwem oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy.

Zaletą książki jest możliwość praktycznego wykorzystania zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się firmy na całym świecie, publikacja umożliwia wykształcenie stosownych umiejętności, a także pozwala na badanie różnych scenariuszy wydarzeń.

Opracowanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich przedstawia studia przypadków firm polskich i zagranicznych, dostarczając informacji o sposobie zorganizowania wnętrza przedsiębiorstwa (zasobach, strukturze organizacyjnej itp.), branży, w jakiej funkcjonuje (klientach,dostawcach, konkurentach itp.) oraz mechanizmach interakcji zachodzących pomiędzy nimi. Ta część jest kontynuacją publikacji pt. Podstawy marketingu. Studia przypadków, jednak zawarte w niej dane zostały zaktualizowane i wzbogacone o nowe fakty, dzięki czemu uwzględniają trudny dla firm okres w światowej gospodarce, którym był kryzys finansowy


WSTĘP 5

STUDIA PRZYPADKÓW

1. CLUB MED (Milena Rataj czak-Mrozek)
2. LUDWIK (A leksandra Hauke-Lopes) 19
3. LPP S.A. (Milena Rataj czak-Mrozek) 27
4. FRUGO (Aleksandra Hauke-Lopes)
5. MARWIT (Aleksandra Hauke-Lopes) 49
6. STRATEGIE CENOWE LINII LOTNICZYCH (Aleksandra Hauke-Lopes) 57
7. COLGATE-PALMOLIVE (Adam Dymitrowski) 69
8. AVON (Adam Dymitrowski) 75

ZADANIA

9. ZACHOWANIE NABYWCÓW (Adam Dymitrowski) 81
10. ZARZĄDZANIE PORTFELEM NABYWCÓW NA PRZYKŁADZIE WYDAWNICTWA PRASOWEGO (Łukasz Malys) 83
11. FIRMA MEBLOWA „PINOKOLINO" (Adam Dymitrowski) 87
12. PRODUKT NA MIARĘ POTRZEB - POMYSŁ NA WŁASNY BIZNES - WARSZTATY (Milena Rataj czak-Mrozek) 91
13. KREOWANIE MARKI PRODUKTU (Łukasz Malys) 97
14. PROMOCJA KLUBU (Adam Dymitrowski) 101
15. USTALANIE CENY PRODUKTU WPROWADZANEGO NA RYNEK (Łukasz Małys) 103
16. NEGOCJACJE NA RYNKU B2B (Łukasz Malys) 107
17. ORGANIZACJA IMP PREZY PLENEROWEJ - WARSZTATY (Milena Rataj czak-Mrozek) 113
18. LODOWE UCIECHY (Adam Dymitrowski) 121


121 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022