ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   6 egz. / 502.55 477,42   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TRENDY I KONCEPCJE W MARKETINGU I SPRZEDAŻY BUSINESS-TO-BUSINESS


WAŚKOWSKI Z. ZIELIŃSKI M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 59.50 Twoja cena  56,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

TRENDY I KONCEPCJE W MARKETINGU I SPRZEDAŻY BUSINESS-TO-BUSINESS


Zeszyt Naukowy Trendy i koncepcje w marketingu i sprzedaży business-to-business realizuje idee Centrum B2B poprzez zebranie rozważań i wyników badań prowadzonych na polskich uczelniach.

Celem niniejszej publikacji jest prezentacja najnowszych poglądów polskiego środowiska naukowego na marketing i sprzedaż w relacjach business-to-business.

Zeszyt składa się z 28 artykułów obejmujących zarówno naukowe, jak i empiryczne dylematy związane z marketingiem i sprzedażą na rynku business-to-business. Artykuły zostały podzielone na trzy merytorycznie wydzielone części: zarządzanie sprzedażą, działania marketingowe oraz relacje i powiązania sieciowe na rynku B2B. Problematyka poruszana w artykułach świadczy o dużej rozległości obszarów badawczych, jakimi zajmują się ich autorzy na uczelniach o profilu zarówno ekonomicznym, jak i technicznym.Jesteśmy przekonani, że podjęta w artykułach dyskusja w gronie wybitnych specjalistów z tego zakresu stanie się inspiracją do dalszych badań w obszarze marketingu i sprzedaży na rynku business-to-business i przyczyni się do lepszego poznania oraz rozwoju tej dziedziny na polskich uczelniach.


Wstęp (Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński) 7

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRZEMYSŁOWYCH

Tomasz Heryszek
Ewolucja czy rewolucja. Komunikacja biznesowa na rynku B2B w Polsce w dobie procesu cyfryzacji 
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Przemysław Niewiadomski
Doskonalenie kompetencji menedżerów sprzedaży w przedsiębiorstwach przemysłowych (w świetle badań) 
Marek Kruk
Relacje innowator — nabywca w procesie dyfuzji innowacji na rynku B2B
Joanna Krygier
Zastosowanie systemów wieloagentowych w procesach zaopatrzenia i dystrybucji na rynku B2B 
Stanisław Pilarski
Kompetencje sprzedawców w sektorze B2B w ocenie klientów
Mariusz Szuster
Strategia sprzedaży a organizacja przepływów w łańcuchach dostaw ze szczególnym uwzględnieniem struktury dystrybucji 
Łukasz Świerżewski
Edukacja jako strategia budowy wartości klientów na rynku B2B. Wyniki badań    

DZIAŁANIA MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKU B2B

Dariusz Dąbrowski
Badania marketingowe a nieformalne sposoby gromadzenia informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów w przedsiębiorstwach wysokiej techniki  
Marcin Gębarowski
Udział w targach jako forma aktywności marketingowej na rynku usług logistycznych 
Magdalena Grębosz
Zarządzanie markami lokalnymi na rynku B2B w Polsce przez francuskich inwestorów  
Izabela Michalska-Dudek
Zastosowanie programów lojalnościowych na rynku business-to-business w turystyce  
Arnold Pabian
Zrównoważony marketing na rynku przedsiębiorstw 
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska
Znaczenie działań public relations w procesie kształtowania relacji z klientami na rynku B2B 
Maciej Schulz
Determinanty lojalności klientów na rynku B2B 
Janusz Signetzki
Uwarunkowania realizacji koncepcji marketingu partnerskiego na rynku budowlanym w Polsce 
Magdalena Sobocińska
Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie funkcjonującym na rynku B2B  
Beata Tarczydło
Budowanie wizerunku marki na rynku B2B 
Piotr Zawadzki
Działalność wydawców prasy codziennej w opinii reklamodawców 

RELACJE I POWIĄZANIA SIECIOWE NA RYNKU B2B

Maciej Brzozowski
Design management w układzie sieci przedsiębiorstw 
Lidia Danik, Joanna Żukowska
Wpływ niedogodności wynikających z kooperacji podmiotów B2B na rozwój innowacji 
Filip Januszewski, Justyna Lewandowska
Przepływ wiedzy w łańcuchach dostaw 
Miłosz Łuczak
Znaczenie czynnika czasu w relacjach przedsiębiorstw podczas procesu internacjonalizacji 
Łukasz Małys
Wpływ kooperencji na sukces rynkowy małych i średnich przedsiębiorstw 
Renata Oczkowska
Dobór partnera jako przesłanka sukcesu w offshore outsourcing 
Jarosław Plichta
Instytucjonalne uwarunkowania kooperacji na rynkach B2B 
Aleksandra Radziszewska
Problemy komunikacji międzykulturowej w marketingowych relacjach business- to-business 
Marek Rawski
Diagnoza stanu relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami na rynku na rynku B2B metodą refleksji strategicznej 


294 stron, B5, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022