ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.50 56,53   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TRENDY I KONCEPCJE W MARKETINGU I SPRZEDAŻY BUSINESS-TO-BUSINESS


WAŚKOWSKI Z. ZIELIŃSKI M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 59.50 Twoja cena  56,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

TRENDY I KONCEPCJE W MARKETINGU I SPRZEDAŻY BUSINESS-TO-BUSINESS


Zeszyt Naukowy Trendy i koncepcje w marketingu i sprzedaży business-to-business realizuje idee Centrum B2B poprzez zebranie rozważań i wyników badań prowadzonych na polskich uczelniach.

Celem niniejszej publikacji jest prezentacja najnowszych poglądów polskiego środowiska naukowego na marketing i sprzedaż w relacjach business-to-business.

Zeszyt składa się z 28 artykułów obejmujących zarówno naukowe, jak i empiryczne dylematy związane z marketingiem i sprzedażą na rynku business-to-business. Artykuły zostały podzielone na trzy merytorycznie wydzielone części: zarządzanie sprzedażą, działania marketingowe oraz relacje i powiązania sieciowe na rynku B2B. Problematyka poruszana w artykułach świadczy o dużej rozległości obszarów badawczych, jakimi zajmują się ich autorzy na uczelniach o profilu zarówno ekonomicznym, jak i technicznym.Jesteśmy przekonani, że podjęta w artykułach dyskusja w gronie wybitnych specjalistów z tego zakresu stanie się inspiracją do dalszych badań w obszarze marketingu i sprzedaży na rynku business-to-business i przyczyni się do lepszego poznania oraz rozwoju tej dziedziny na polskich uczelniach.


Wstęp (Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński) 7

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRZEMYSŁOWYCH

Tomasz Heryszek
Ewolucja czy rewolucja. Komunikacja biznesowa na rynku B2B w Polsce w dobie procesu cyfryzacji 
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Przemysław Niewiadomski
Doskonalenie kompetencji menedżerów sprzedaży w przedsiębiorstwach przemysłowych (w świetle badań) 
Marek Kruk
Relacje innowator — nabywca w procesie dyfuzji innowacji na rynku B2B
Joanna Krygier
Zastosowanie systemów wieloagentowych w procesach zaopatrzenia i dystrybucji na rynku B2B 
Stanisław Pilarski
Kompetencje sprzedawców w sektorze B2B w ocenie klientów
Mariusz Szuster
Strategia sprzedaży a organizacja przepływów w łańcuchach dostaw ze szczególnym uwzględnieniem struktury dystrybucji 
Łukasz Świerżewski
Edukacja jako strategia budowy wartości klientów na rynku B2B. Wyniki badań    

DZIAŁANIA MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKU B2B

Dariusz Dąbrowski
Badania marketingowe a nieformalne sposoby gromadzenia informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów w przedsiębiorstwach wysokiej techniki  
Marcin Gębarowski
Udział w targach jako forma aktywności marketingowej na rynku usług logistycznych 
Magdalena Grębosz
Zarządzanie markami lokalnymi na rynku B2B w Polsce przez francuskich inwestorów  
Izabela Michalska-Dudek
Zastosowanie programów lojalnościowych na rynku business-to-business w turystyce  
Arnold Pabian
Zrównoważony marketing na rynku przedsiębiorstw 
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska
Znaczenie działań public relations w procesie kształtowania relacji z klientami na rynku B2B 
Maciej Schulz
Determinanty lojalności klientów na rynku B2B 
Janusz Signetzki
Uwarunkowania realizacji koncepcji marketingu partnerskiego na rynku budowlanym w Polsce 
Magdalena Sobocińska
Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie funkcjonującym na rynku B2B  
Beata Tarczydło
Budowanie wizerunku marki na rynku B2B 
Piotr Zawadzki
Działalność wydawców prasy codziennej w opinii reklamodawców 

RELACJE I POWIĄZANIA SIECIOWE NA RYNKU B2B

Maciej Brzozowski
Design management w układzie sieci przedsiębiorstw 
Lidia Danik, Joanna Żukowska
Wpływ niedogodności wynikających z kooperacji podmiotów B2B na rozwój innowacji 
Filip Januszewski, Justyna Lewandowska
Przepływ wiedzy w łańcuchach dostaw 
Miłosz Łuczak
Znaczenie czynnika czasu w relacjach przedsiębiorstw podczas procesu internacjonalizacji 
Łukasz Małys
Wpływ kooperencji na sukces rynkowy małych i średnich przedsiębiorstw 
Renata Oczkowska
Dobór partnera jako przesłanka sukcesu w offshore outsourcing 
Jarosław Plichta
Instytucjonalne uwarunkowania kooperacji na rynkach B2B 
Aleksandra Radziszewska
Problemy komunikacji międzykulturowej w marketingowych relacjach business- to-business 
Marek Rawski
Diagnoza stanu relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami na rynku na rynku B2B metodą refleksji strategicznej 


294 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022