ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE MARKĄ


JANISZEWSKA K. SZULCE H.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie II

cena netto: 43.30 Twoja cena  41,14 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZARZĄDZANIE MARKĄ


We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii, zmianami w zachowaniach nabywców oraz wysokim poziomem konkurencji ważne znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw ma wizerunek i siła marki. Problemy związane z umiejętnym kreowaniem marki i zarządzaniem nią nie dotyczą już tylko rynków dóbr konsumpcyjnych, ale coraz częściej są widoczne na rynkach usług, na rynkach nowej technologii oraz na rynkach dóbr przemysłowych. Zatem właściwe wykorzystanie strategii zarządzania marką jest zdeterminowane możliwościami adaptacji narzędzi wspomagających proces zarządzania, a także specyficznymi potrzebami i oczekiwaniami klientów. Tym samym klasyczne ujęcie problematyki zarządzania marką wymaga umiejętnego dostosowania w zależności od charakteru rynku, którego dotyczy.

Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki wraz z uwzględnieniem narzędzi wspomagających proces zarządzania.

Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności.

Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych.


WSTĘP

1.POJĘCIE, ISTOTA I FUNKCJE MARKI
1.1.Ewolucja i istota pojęcia marki
1.2.Zależności pomiędzy marką a produktem
1.3.Funkcje marki i korzyści, jakie daje jej posiadanie
1.4.Co można oznaczyć marką?
1.5.Rodzaje marek

2.WIZERUNEK I TOŻSAMOŚĆ MARKI
2.1.Istota i znaczenie wizerunku marki
2.2.Znaczenie i elementy tożsamości marki
2.3.Uwarunkowania wizerunku marki

3.WARTOŚĆ, SIŁA I KAPITAŁ MARKI
3.1.Istota wartości w marketingu
3.2.Siła marki
3.3.Elementy kapitału marki
3.4.Metody finansowej wyceny wartości marki

4.POZYCJONOWANIE MARKI
4.1.Istota pozycjonowania marki
4.2.Narzędzia pozycjonowania marki
4.3.Strategie pozycjonowania marki
4.4.Stwierdzenia pozycjonujące

5.STRATEGIE ZARZĄDZANIA MARKĄ
5.1.Strategia kreowania nowych marek
5.2.Strategia rozszerzania marki
5.3.Strategia licencjonowania i franchisingu marki

6.ZASTOSOWANIE KONCEPCJI ZARZĄDZANIA MARKĄ
6.1.Marka na rynku dóbr przemysłowych
6.2.Marka produktów technologicznych
6.3.Marka usług
6.4.Marka handlowa
6.5.Marka w małych przedsiębiorstwach
6.6.e-marka
6.7.Marka terytorialna

BIBLIOGRAFIA


139 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022