ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LOKALNE I GLOBALNE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO


GOŁATA K. RYDZAK W.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 45.40 Twoja cena  43,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

LOKALNE I GLOBALNE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO


Wstęp (Krzysztof Gołata, Waldemar Rydzak)

Waldemar Rydzak
Informacja i komunikowanie a zaufanie i reputacja podmiotów gospodarczych - European Communication Monitor 2012 oraz Edelman Trust Barometer

Krzysztof Gołata
Komunikowanie wizerunku i reputacji biznesu

Jacek Trębecki
Klasyfikacja narzędzi komunikowania wewnętrznego - nowe propozycje

Katarzyna Andrzejczak
Komunikowanie na rzecz wspierania rozwoju gospodarczego - komunikacja rozwojowa

Bartosz Deszczyński
Rola public relations w strategii CRM - spojrzenie w dobie mediów społecznościowych

Ewa Badzińska
Innowacyjne techniki informacji i komunikowania w kształtowaniu relacji z młodymi konsumentami

Marek Szczepański
Strategie i instrumenty public relations stosowane na regulowanym rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce

Katarzyna Suszyńska, Ireneusz Barczak
Ewolucja relacji klient - organizacja mieszkaniowa w świetle zmian paradygmatów zarządzania, na przykładzie szwedzkich organizacji mieszkalnictwa społecznego

Izabela Janicka
Nowe formy komunikowania online na przykładzie niemieckiej Partii Piratów

Ireneusz Barczak
Pomoc rozwojowa jako instrument kształtowania pozytywnego wizerunku Szwecji w świecie

Jacek Trębecki, Alan Freitag
Organizacja i narzędzia komunikowania wewnętrznego - analiza przypadku

Monika Bogdał, Krzysztof Gołata
Public relations w opinii maturzystów


179 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022