|
LOKALNE I GLOBALNE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO
GOŁATA K. RYDZAK W. wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 45.40 Twoja cena 43,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka LOKALNE I GLOBALNE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO
Wstęp (Krzysztof Gołata, Waldemar Rydzak)
Waldemar Rydzak
Informacja i komunikowanie a zaufanie i reputacja podmiotów gospodarczych -
European Communication Monitor 2012 oraz Edelman Trust Barometer
Krzysztof Gołata
Komunikowanie wizerunku i reputacji biznesu
Jacek Trębecki
Klasyfikacja narzędzi komunikowania wewnętrznego - nowe propozycje
Katarzyna Andrzejczak
Komunikowanie na rzecz wspierania rozwoju gospodarczego - komunikacja rozwojowa
Bartosz Deszczyński
Rola public relations w strategii CRM - spojrzenie w dobie mediów
społecznościowych
Ewa Badzińska
Innowacyjne techniki informacji i komunikowania w kształtowaniu relacji z
młodymi konsumentami
Marek Szczepański
Strategie i instrumenty public relations stosowane na regulowanym rynku otwartych
funduszy emerytalnych w Polsce
Katarzyna Suszyńska, Ireneusz Barczak
Ewolucja relacji klient - organizacja mieszkaniowa w świetle zmian paradygmatów
zarządzania, na przykładzie szwedzkich organizacji mieszkalnictwa społecznego
Izabela Janicka
Nowe formy komunikowania online na przykładzie niemieckiej Partii Piratów
Ireneusz Barczak
Pomoc rozwojowa jako instrument kształtowania pozytywnego wizerunku Szwecji w
świecie
Jacek Trębecki, Alan Freitag
Organizacja i narzędzia komunikowania wewnętrznego - analiza przypadku
Monika Bogdał, Krzysztof Gołata
Public relations w opinii maturzystów
179 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|