ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.30 41,14   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CZYNNIKI DETERMINUJĄCE JAKOŚĆ PRODUKTÓW I PROCESÓW


WYBIERALSKA K. RED.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 43.30 Twoja cena  41,14 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

CZYNNIKI DETERMINUJĄCE JAKOŚĆ PRODUKTÓW I PROCESÓW


Czynniki determinujące jakość produktów i procesów są istotne nie tylko dla produkcji i marketingu, ale przede wszystkim dla zdrowia konsumentów.

Każdy komponent otaczającego nas świata – powietrze, woda, gleba, fauna i flora – może wpływać na stan naszego organizmu. Dlatego wiedza o możliwości poprawy jakości artykułów czy kondycji środowiska naturalnego poprzez racjonalizację znanych procesów produkcyjnych, np. wyrobów kosmetycznych, farmaceutycznych czy spożywczych, jest bardzo ważna dla naszego życia.

Prace prowadzone w Katedrze Technologii i Ochrony Środowiska (obecnie: Katedra Technologii i Analizy Instrumentalnej) ukierunkowane są na poznawanie mechanizmów oddziaływań poszczególnych składników w wybranych produktach, na polepszanie receptur środków do pielęgnacji ciała czy suplementów diety po to, by uzyskać wyrób zawierający cenne i bezpieczne substancje.


Wprowadzenie (Katarzyna Wybieralska). 5

Paulina Malinowska, Justyna Kiewlicz
Ekstrakty roślinne – wielofunkcyjne składniki kosmetyków 9
Daria Wieczorek, Dobrawa Kwaśniewska
Właściwości powierzchniowe wybranych surfaktantów betainowych. 22
Ewelina Susło, Ryszard Zieliński
Właściwości reologiczne kremów kosmetycznych. 32
Justyna Kiewlicz, Paulina Malinowska
Ocena właściwości przeciwutleniających długołańcuchowych estrów kwasów fenolowych w oleju z pestek winogron. 47
Katarzyna Michocka
Właściwości użytkowe wybranych pochodnych chitozanu 61
Dobrawa Kwaśniewska, Daria Wieczorek, Ryszard Zieliński
Związki z ugrupowaniem polizwitterjonowym- potencjalne możliwości aplikacyjne. 71
Anna Wieloch, Katarzyna Michocka, Anna Cieszyńska
Polifenole w żywności, lekach oraz suplementach diety. 83
Katarzyna Wybieralska
Czynniki wpływające na postawy konsumentów wobec wybranych suplementów diety. 102
Anna Cieszyńska
Recykling metali szlachetnych 120
Anna Wajda, Katarzyna Wybieralska
Przykłady praktycznego wykorzystania skomplikowanych struktur natury. 132
Katarzyna Mania, Henryk Szymusiak
Między aromamarketingiem a neuromarketingiem: zapach i jego wpływ na emocje konsumenta 145


166 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022