ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.70 64,32   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NOWE TRENDY W DYTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH


WAŚKOWSKI Z. SZNAJDER M. - DETERMINANTY I KIERUNKI EWOLUCJI

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 67.70 Twoja cena  64,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

NOWE TRENDY W DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

DETERMINANTY I KIERUNKI EWOLUCJI


Zeszyt naukowy powstał z inicjatywy podjętej w 2012 roku przez pracowników tejże uczelni oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.Publikacja jest zbiorem 28 artykułów naukowych, których autorzy wywodzą się z ośrodków akademickich z całego kraju.Całość materiału podzielono na trzy części.

W pierwszej z nich zaprezentowano artykuły poświęcone problemom dystrybucji, jakie pojawiają się na szczeblu handlu detalicznego, z uwzględnieniem najbardziej aktualnych aspektów,m.in. takich jak: handel wielkopowierzchniowy, integracja w kanałach dystrybucji na poziomie detalu czy strategie marek detalistów.

Druga część obejmuje zbiór artykułów, w których autorzy skupiają się na determinantach i systemowych rozwiązaniach dystrybucji produktów żywnościowych, takich jak: wykorzystanie internetu w dystrybucji, e-dystrybucja, systemy franczyzowe, czy powiązania integracyjne w dystrybucji.

W trzeciej, ostatniej części zaprezentowano prace nakreślające dylematy i kierunki rozwoju dystrybucji produktów żywnościowych. Można odnaleźć tu takie wątki, jak: procesy biznesowe dystrybucji, budowanie przewagi konkurencyjnej detalisty opartej na strukturze asortymentowej, kierunki rozwoju dystrybucji żywności ekologicznej czy wykorzystanie narzędzi i technik merchandisingowych w procesach sprzedażowych sieci handlowych.


Wprowadzenie

HANDEL DETALICZNY NA RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Agnieszka Izabela Baruk
Miopia detalistów w kontekście koncepcji zarządzania wiedzą o kliencie i wiedzą klienta
Wiesław Ciechomski
Handel detaliczny żywnością- stan obecny i perspektywy rozwoju
Joanna Wrzesińska
Warunki rozwoju sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce
Katarzyna Bilińska-Reformat
Wpływ kryzysu na rozwój sieci dyskontowych w handlu artykułami żywnościowymi w Polsce
Krzysztof Firlej, Agnieszka Rydz
Adaptacja nowych form handlu detalicznego w gospodarce rynkowej na przykładzie Carrefour Polska Sp. z o.o. oraz Lewiatan Holding S.A
Aleksandra Lubańska
Znaczenie handlu wielkopowierzchniowego w Polsce - przemiany i perspektywy rozwoju
Hanna Górska-Warsewicz
Strategie rozszerzania marek handlowych produktów żywnościowych
Arkadiusz Piwowar
Analiza przestrzennego zróżnicowania cen detalicznych wybranych produktów żywnościowych w Polsce w latach 2005-2010

UWARUNKOWANIA I SYSTEMY DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk
Modele biznesu przedsiębiorstw przemysłu spożywczego a systemy dystrybucji produktów spożywczych
Halina Powęska
Nierejestrowana transgraniczna wymiana handlowa artykułami żywnościowymi na polskim odcinku zewnętrznej granicy Unii Europejskiej
Renata Nestorowicz, Magdalena Stefańska
Stan i perspektywy rozwoju dystrybucji żywności fair trade w Polsce na tle wybranych krajów europejskich
Barbara Grzybowska
Innowacje w produkcji i handlu żywnością
Edward Chrzan
Wzrastająca rola klastrów w produkcji i dystrybucji żywności
Olga Stefko
Skuteczność powiązań integracyjnych w dystrybucji towarów żywnościowych
Agnieszka Widawska-Stanisz
Franczyza jako forma dystrybucji na rynku usług gastronomicznych
Marcin Gębarowski
Koncepcja wirtualnego sklepu a dystrybucja produktów żywnościowych
Anna Sieczko, Leszek Sieczko
Dystrybucja tradycyjnych i regionalnych produktów mlecznych poprzez portal Allegro
Radoslaw Baran,
Ograniczenia rozwoju handlu elektronicznego produktami żywnościowymi
Janusz Majewski, Marcin Idzik, Anna Idzik
Znaczenie internetu w dystrybucji produktów żywnościowych
Izabela Ostrowska
Analiza najistotniejszych barier sprzedaży produktów żywnościowych przez internet (na podstawie wyników wywiadu grupowego)

DYLEMATY I KIERUNKI ROZWOJU DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Benedykt Pepliński, Karol Wajszczuk, Rafał Baum, Dariusz Majchrzycki, Jacek Wawrzynowicz
Możliwości i ograniczenia w produkcji i dystrybucji produktów pochodzących z tuczników żywionych ekstensywnie
Monika Wojcieszak
Kształtowanie modelu konsumpcji opartego na dystrybucji produktów żywnościowych na przykładzie programu "Owoce w szkole" w województwie wielkopolskim
Beata Reformat
Budowa przewagi konkurencyjnej dzięki asortymentowi bazującemu na produktach lokalnych oferowanych przez krajowe sieci handlu detalicznego
Renata Nestorowicz, Bogna Pilarczyk
Trendy w rozwoju dystrybucji żywności ekologicznej w Polsce
Maciej Brzozowski
Projektowanie produktów żywnościowych w kompleksowym podejściu design management w przedsiębiorstwie
Anna M. Zarzycka
Dystrybucja jako proces biznesowy w nowym myśleniu strategicznym
Agnieszka Tarnowska
Zmiany w dystrybucji artykułów mleczarskich na przykładzie hurtowni nabiałowej Agolma
Agnieszka Piotrowska
Działania merchandisingowe podejmowane w sieciach hiper- i supermarketów przez agencję merchandisingową


326 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022