ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.70 64,32   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NOWE TRENDY W DYTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH


WAŚKOWSKI Z. SZNAJDER M. - GASTRONOMIA I ZACHOWANIA NABYWCÓW

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 67.70 Twoja cena  64,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

NOWE TRENDY W DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH GASTRONOMIA I ZACHOWANIA NABYWCÓW


W artykułach niniejszego zeszytu naukowego przedstawiono funkcjonowanie wielu kanałów dystrybucji, od nowoczesnych wielkopowierzchniowych do tradycyjnych targowisk.

Pokazano także rosnącą rolę niektórych niszowych form dystrybucji, jak catering dietetyczny i szpitalny. Wciąż wymagającym opisania fenomenem są sieci szybkiej żywności (fast food), a także problemy regionalnych i ekologicznych produktów żywieniowych.

W zeszycie przedstawiono badania dotyczące satysfakcji i preferencji konsumentów w Polsce oraz kształtowanie się wydatków na restauracje i hotele w gospodarstwach domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsce


Wprowadzenie

USŁUGI ŻYWIENIOWE W DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Katarzyna Dziewanowska
Wykorzystanie marketingu doświadczeń w restauracjach
Barbara Kowrygo, Dagmara Stangierska
Rozwój usług gastronomicznych w Polsce w latach 2005-2010
Anna Kowalska
Rozwój gastronomii w Polsce
Michał Gazdecki
Współpraca producentów żywności z sektorem usług żywieniowych
Anna Wielicka-Regulska, Michał Gazdecki
Możliwości i korzyści z kooperacji między sektorem usług żywieniowych a gospodarstwem rolnym -perspektywa przedstawicieli gastronomii
Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Bariery i możliwości rozwoju współpracy rolników z gastronomią - perspektywa rolników
Romuald Zabrocki
Wybrane czynniki kształtowania jakości i satysfakcji konsumentów w usługach gastronomicznych
Aleksandra Pieklik
Rynek usług gastronomicznych w Polsce w latach 1989-2010 -ważniejsze współzależności
Renata Seweryn, Agata Niemczyk
Znaczenie targów dla polskiej branży gastronomicznej na początku XXI stulecia
Waldemar Żyngiel
Ocena usług cateringu dietetycznego przez konsumentów w Trójmieście
Marzena Tomaszewska, Beata Bilska, Wiesława Grzesińska, Lidia Kępka
Kryteria wyboru lokali gastronomicznych świadczących usługi w centrach handlowych
Beata Bilska, Wiesława Grzesińska, Marzena Tomaszewska, Joanna Tkaczyk
Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych typu fast food
Grażyna Adamczyk, Anna Wielicka-Regulska, Michał Gazdecki
Bariery i ograniczenia współpracy pomiędzy sektorem usług żywieniowych a producentami rolnymi - perspektywa przedstawicieli gastronomii
Grażyna Adamczyk, Michał Gazdecki
Formy dostaw produktów żywnościowych do sektora usług żywieniowych - sposoby i ich znaczenie
Dagmara Stangierska, Monika Świątkowska
Metody oceny satysfakcji konsumentów na rynku usług gastronomicznych

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW A DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Agnieszka Borowska
Dystrybucja żywności wysokiej jakości a preferencje konsumentów w Polsce
Sylwia Kierczyńska
Zachowania w konsumpcji owoców i warzyw wśród studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Joanna Stanisławska
Kształtowanie się wydatków na restauracje i hotele w gospodarstwach domowych w Polsce
Karolina Jąder
Poznanie opinii i zachowań konsumentów warunkiem zwiększania w Wielkopolsce sprzedaży produktów spożywczych regionalnego pochodzenia
Piotr Cyrek
Preferowane miejsca dokonywania zakupów wybranych artykułów żywnościowych - ujęcie dynamiczne
Anna Białobrzycka
Zachowanie konsumenta, a jego wpływ na rozwój gospodarki żywieniowej we współczesnym świecie
Joanna Pawlak, Magdalena Skibińska
Preferencje konsumentów w zakresie jakości soków i nektarów owocowych
Mariusz Trojanowski
Preferencje nabywców dotyczące wyboru różnych formatów handlu detalicznego - ujęcie dynamiczne
Justyna Łapińska
Zachowania nabywcze konsumentów na rynku produktów żywnościowych w Republice Czeskiej - wybrane aspekty
Teresa Nowogródzka, Krystyna Pieniak-Lendzion
Preferencje konsumentów dotyczące żywności ekologicznej oraz sposobów jej dystrybucji
Alicja Stolarska
Spożycie owoców i warzyw w Polsce, tendencje i prognozy
Marzena Lemanowicz, Sandra Jastrzębska
Czynniki kształtujące zakupy produktów spożywczych dokonywane przez konsumentów mieszkających na obszarach wiejskich
Rafał Baum
Wpływ oczekiwań nabywców na tworzenie zintegrowanych łańcuchów dostaw mięsa


322 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022