|
NOWE TRENDY W DYTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
WAŚKOWSKI Z. SZNAJDER M. - GASTRONOMIA I ZACHOWANIA NABYWCÓW wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 67.70 Twoja cena 64,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka NOWE TRENDY W DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH GASTRONOMIA I ZACHOWANIA
NABYWCÓW
W artykułach niniejszego zeszytu naukowego przedstawiono funkcjonowanie wielu
kanałów dystrybucji, od nowoczesnych wielkopowierzchniowych do tradycyjnych targowisk.
Pokazano także rosnącą rolę niektórych niszowych form dystrybucji, jak catering
dietetyczny i szpitalny. Wciąż wymagającym opisania fenomenem są sieci szybkiej
żywności (fast food), a także problemy regionalnych i ekologicznych produktów
żywieniowych.
W zeszycie przedstawiono badania dotyczące satysfakcji i preferencji konsumentów w
Polsce oraz kształtowanie się wydatków na restauracje i hotele w gospodarstwach
domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsce
Wprowadzenie
USŁUGI ŻYWIENIOWE W DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Katarzyna Dziewanowska
Wykorzystanie marketingu doświadczeń w restauracjach
Barbara Kowrygo, Dagmara Stangierska
Rozwój usług gastronomicznych w Polsce w latach 2005-2010
Anna Kowalska
Rozwój gastronomii w Polsce
Michał Gazdecki
Współpraca producentów żywności z sektorem usług żywieniowych
Anna Wielicka-Regulska, Michał Gazdecki
Możliwości i korzyści z kooperacji między sektorem usług żywieniowych a
gospodarstwem rolnym -perspektywa przedstawicieli gastronomii
Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Bariery i możliwości rozwoju współpracy rolników z gastronomią - perspektywa
rolników
Romuald Zabrocki
Wybrane czynniki kształtowania jakości i satysfakcji konsumentów w usługach
gastronomicznych
Aleksandra Pieklik
Rynek usług gastronomicznych w Polsce w latach 1989-2010 -ważniejsze
współzależności
Renata Seweryn, Agata Niemczyk
Znaczenie targów dla polskiej branży gastronomicznej na początku XXI stulecia
Waldemar Żyngiel
Ocena usług cateringu dietetycznego przez konsumentów w Trójmieście
Marzena Tomaszewska, Beata Bilska, Wiesława Grzesińska, Lidia Kępka
Kryteria wyboru lokali gastronomicznych świadczących usługi w centrach
handlowych
Beata Bilska, Wiesława Grzesińska, Marzena Tomaszewska, Joanna Tkaczyk
Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych typu fast food
Grażyna Adamczyk, Anna Wielicka-Regulska, Michał Gazdecki
Bariery i ograniczenia współpracy pomiędzy sektorem usług żywieniowych a
producentami rolnymi - perspektywa przedstawicieli gastronomii
Grażyna Adamczyk, Michał Gazdecki
Formy dostaw produktów żywnościowych do sektora usług żywieniowych - sposoby
i ich znaczenie
Dagmara Stangierska, Monika Świątkowska
Metody oceny satysfakcji konsumentów na rynku usług gastronomicznych
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW A DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Agnieszka Borowska
Dystrybucja żywności wysokiej jakości a preferencje konsumentów w Polsce
Sylwia Kierczyńska
Zachowania w konsumpcji owoców i warzyw wśród studentów Uniwersytetu
Przyrodniczego w Poznaniu
Joanna Stanisławska
Kształtowanie się wydatków na restauracje i hotele w gospodarstwach domowych w
Polsce
Karolina Jąder
Poznanie opinii i zachowań konsumentów warunkiem zwiększania w Wielkopolsce
sprzedaży produktów spożywczych regionalnego pochodzenia
Piotr Cyrek
Preferowane miejsca dokonywania zakupów wybranych artykułów żywnościowych -
ujęcie dynamiczne
Anna Białobrzycka
Zachowanie konsumenta, a jego wpływ na rozwój gospodarki żywieniowej we
współczesnym świecie
Joanna Pawlak, Magdalena Skibińska
Preferencje konsumentów w zakresie jakości soków i nektarów owocowych
Mariusz Trojanowski
Preferencje nabywców dotyczące wyboru różnych formatów handlu detalicznego -
ujęcie dynamiczne
Justyna Łapińska
Zachowania nabywcze konsumentów na rynku produktów żywnościowych w Republice
Czeskiej - wybrane aspekty
Teresa Nowogródzka, Krystyna Pieniak-Lendzion
Preferencje konsumentów dotyczące żywności ekologicznej oraz sposobów jej
dystrybucji
Alicja Stolarska
Spożycie owoców i warzyw w Polsce, tendencje i prognozy
Marzena Lemanowicz, Sandra Jastrzębska
Czynniki kształtujące zakupy produktów spożywczych dokonywane przez
konsumentów mieszkających na obszarach wiejskich
Rafał Baum
Wpływ oczekiwań nabywców na tworzenie zintegrowanych łańcuchów dostaw mięsa
322 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|